Renault nu renunta la proiectul masinii de 3.000 de euro

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Renault nu renunta la proiectul masinii de 3.000 de euro Renault  nu renunta la proiectul masinii de 3.000 de euro
de Manager.ro la 20 Nov. 2012
Urmareste-ne pe Google News
renaultlogantata motorsdotariieftin

Renault va anunta la inceputul anului viitor ca va produce in India, in colaborare cu Nissan, o masina de 5.000 de euro care se va vinde din 2014, potrivit La Tribune.

Francezii de la Renault lucreaza in continuare la o masina mult mai ieftina, tot in India, insa inginerii nu au gasit solutii pentru ca vehiculul sa fie complet sigur, la lansarea pe piata. La Tribune precizeaza ca Renault va anunta foarte curand oficial intentia de a scoate in India un model care sa coste in jur de 5.000 de euro, pe o piata unde masinile sunt mult mai ieftine decat in Europa.

In acest moment, nu exista un plan concret referitor la derularea proiectului in Romania. Acesta este special gandit pentru India, urmand sa fie produs si pentru America de Sud. Masina ar urma sa fie lansata la final de 2014 si sa concureze cu popularele modele Maruti care sunt foarte apreciate pe piata indiana.

Renault nu intentioneaza sa aduca masina din India, de 5.000 de euro, in Europa, conform opiniei expertilor. Pe continent se vinde bine gama Dacia care ii aduce un profit mai mare decat marca Renault. Noul Logan are un pret de pornire de la 6690 de euro in Romania, iar variantele cu maxime dotari trec de 11.000 euro. In Europa de Vest, varianta Logan costa de la 7.700 euro.


Publicatia franceza mai scrie ca specialistii de la Renault continua sa lucreze la proiectul unui autoturism foarte ieftin, care urmeaza sa fie produs tot in India si care va fi comercializat  cu 3.000 de euro. Aceasta masina va fi rivala pentru Tata Nano.

Cu toate acestea, modelul indian lansat cu mare optimism acum cativa ani s-a vandut mult mai slab din cauza faptului ca s-a constatat ca au izbucnit mai multe incendii la bordul masinilor, problemele tehnice fiind tot mai dese.

Inginerii de la Renault cauta solutii pentru ca masina cea ieftina sa fie sigura si sa nu aiba soarta celor de la Tata Motors. Estimarile specialistilor indica faptul ca masina respectiva ar putea fi lansata pe piata pana in anul 2016.
 

Ultimele NOUTATI

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)
Business

Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)

today29 Mar. 2024
3 moduri de a purta costumul de dama
Life Style

3 moduri de a purta costumul de dama

today28 Mar. 2024
Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor:
Companii

Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor: "Nu vor sa munceasca"

today28 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)
Business

Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)

today29 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x