Studiu: Tendinta catre masini cu motoare mai mici va duce la cresterea cererii pentru uleiuri cu vascozitate redusa
ulei de motormasinimotoare micicomma oilvascozitate redusaautomobile
Comma Oil anunta ca tendinta catre autovehicule cu motoare mai mici si eficiente, va fi in avantajul atelierelor si al tehnicienilor auto, deoarece va duce la cresterea cererii pentru uleiuri mai rentabile, cu vascozitate redusa.
Acestea sunt previziunile Cosan Lubricants, detinatorul cunoscutei marci britanice Comma Oil, pe baza reglementarilor recente care prevad luarea de masuri pentru reducerea emisiilor si cresterii eficientei motorului de catre producatorii auto.
Acestia vor crea motoare mai mici care necesita uleiuri cu vascozitate redusa, cu impact in eficientizarea consumului si reducerea emisiilor si, mai important, cresc marjele de profit pentru atelierele auto.
Motoarele mai mici cu un numar mai mare de turatii, solicita semnificativ uleiul de motor, fapt ce pune o mai mare presiune pe utilizarea unui produs corect, in caz contrar consecintele fiind grave.
Cosan subliniaza ca lipsa utilizarii uleiului corect poate duce la impurificarea sau la necircularea acestuia in sistem, ceea ce produce avarii substantiale prin blocarea canalelor si a filtrelor din motor.
Totodata, in 95% dintre cazuri, impurificarea sau necircularea uleiului poate deteriora iremediabil anumite piese, precum turbocompresorul*.
Mike Bewsey, purtator de cuvant al Cosan declara: „Este esential ca atelierele auto sa constientizeze oportunitatile de profit oferite de aceste reglementari. Pe masura ce tot mai multe masini sunt prevazute cu motoare avansate si eficiente in dotarea standard, ateliere auto vor trebui sa fie prudente si sa recomande uleiul potrivit pentru vehiculul potrivit.