Ambele modele vor fi disponibile si in Europa incepand cu aceasta primavara. In Japonia, Trezia beneficiaza de doua motorizari pe benzina, una de 1.3 litri si alta de 1.5 litri, in patru cilindri. Cutia de viteze a masinii este de tip CVT (continuously variable transmission). In Europa, Subaru Trezia va avea si o versiune de 1.4 litri diesel.
Japonezii pot conduce Trezia cu tractiune integrala. Specialistii auto spera ca aceasta versiune, corelata cu un propulsor turbodiesel sa ajunga si in Europa. Fiind o masina spatioasa, Trezia ar putea inregistra un real succes pe vechiul continent. Totusi, principalul avantaj al lui Subaru Trezia este motorizarea mai modesta, destinata vremurilor de criza.
Ultimele NOUTATI
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Detasarea salariatului - STATUL in care se platesc contributiile sociale
Peste 6.000 de participanti la cursurile organizate de ANOFM in primele trei luni din 2024
Te-ar putea interesa si