Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Volvo vrea sa revolutioneze experienta shopping-ului

Volvo vrea sa revolutioneze experienta shopping-ului
de la 20 Feb. 2014
Volvo vrea sa revolutioneze experienta shopping-ului Tags: volvobmwmasinitescomarea britanietehnologie 4g

Producatorul auto Volvo are dovezi concludente care arata ca oamenii vor sa le fie livrate alimentele la masina, atunci cand au cea mai mare nevoie de ele.

Compania a precizat ca 60% dintre oameni "au avut probleme cu livrarile" in cazul cumparaturilor online, la nivelul anului trecut si suma de un miliard de dolari a fost cheltuita pentru livrarile ulterioare. Solutia sta intr-un set de chei digitale, care vor face legatura intre consumatori si produse, atat timp cat va exista o cerere de livrare.
 
Cheile, masinile si principiul inovativ de shopping vor fi explicate in cadrul MWC 2014, sub denumirea de roam delivery, informeaza The Inquirer. Volvo a precizat ca a incercat varianta si a descoperit ca 92% dintre oameni prefera varianta "robotizata" de livrare, decat curierul, care vine la usa lor. 
 
"Prin transformarea masinii intr-una de livrare si distributie, cu ajutorul cheilor digitale, putem livra bunurile unor persoane, nu doar in anumite locuri. Clientii au indicat ca serviciul ar duce la economisirea de timp", a spus Klas Bendrik, CIO-ul Volvo.
 
"Acelasi lucru este valabil si in cazul firmelor de distributie! Din cauza livrarilor fara finalitate, industria a pierdut un miliard euro in 2013, reprezentand costurile de relivrare. Analizam o tehnologie a cheilor digitale si beneficiarii vor profita de ea". 
 
CIO-ul Tesco, Mike McNamara, a experimentat deja un asemenea sistem de shopping si isi imagineaza o lume in care oamenii isi vor comanda produsele, in timp ce conduc linistiti spre supermarket.
 
"Cred ca in urmatorii cativa ani - nu stiu daca in cinci sau sapte de acum incolo - voi putea sa ma urc in masina, "sa vorbesc" cu ea si sa le spun celor de la Tesco ca vreau sa cumpar pui, salata si paine, pe care sa le ridic in drumul spre casa", a spus McNamara, pentru V3,co.uk.
 
"Viitorul nu este foarte indepartat in acest sens. BMW-urile din toata lumea dispun de conexiune la internet, care va ajunge in curand sa doteze si masinile low-cost; de asemenea, in Marea Britanie, va fi implementata tehnologia 4G, care permite o viteza mai mare de conectivitate", a conchis CIO-ul Tesco. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine

Calculator Timbru de Mediu

Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement