Grayling face o serie de schimbari in business
graylingafaceristrategielogo
Grayling anunta, astazi, schimbari majore la nivelul brandului de companie, a ofertei de servicii si strategiei de dezvoltare, schimbari marcate printr-o noua identitate vizuala si un nou website.
Compania va oferi in continuare o gama completa de servicii de comunicare prin intermediul fiecaruia dintre cele 53 de birouri din intreaga lume.
Totodata, isi va extinde oferta, punand accent pe programe care au la baza date rezultate din cercetare, activare si reactie rapida, precum si solutii bazate pe tehnologiile moderne.
„Industria comunicarii a devenit o industrie intens tehnologizata. In viitor, companiile de succes vor fi experte in gestionarea informatiilor de tip Big Data, fiind capabile sa extraga, sa analizeze si sa genereze valoare strategica din aceste informatii, utilizandu-le pentru a construi strategii de succes pentru clienti. Astazi facem primul pas pentru a deveni o astfel de companie”, a declarat Pete Pedersen, CEO Grayling.
Grayling foloseste deja o serie de platforme complexe de analize de date, inclusiv instrumente analitice pe care le detine in exclusivitate.
Informatiile obtinute cu ajutorul acestor instrumente au permis clientilor sa rezolve probleme complexe ce tin de politici de reglementare, de captarea atentiei consumatorilor, de consolidarea reputatiei companiei si sa stabileasca noi cai de comunicare cu diversele lor categorii de public.
Grayling, una dintre cele mai mari agentii de consultanta in comunicare la nivel global, a fost fondata in anul 1981 cu scopul de a furniza strategii de comunicare in relatii publice, relatii guvernamentale, relatiile cu investitorii si organizare de evenimente. Grayling are birouri in 53 de locatii din 26 de tari din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu si Asia.
In Romania, compania este unul dintre liderii de piata in consultanta in comunicare, relatii guvernamentale si afaceri publice.