Interviu Adrian Profir (Profi Print). Despre brandurile comuniste dorite a fi reinviate si ce legatura are publicitatea outdoor cu politica

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Interviu Adrian Profir (Profi Print). Despre brandurile comuniste dorite a fi reinviate si ce legatura are publicitatea outdoor cu politica Interviu Adrian Profir (Profi Print). Despre brandurile comuniste dorite a fi reinviate si ce legatura are publicitatea outdoor cu politica
de Manager.ro la 12 Sep. 2013 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
publicitateoutdoorreclameprintpoliticabrandprofi printadrian profir

Publicitatea outdoor a avut cativa ani grei, in perioada crizei financiare, din acest motiv anul 2014 este vazut ca o mana cereasca, mai ales ca va avea doua campanii electorale. De acolo va veni grosul banilor. Mai multe despre brandul romanesc din comunism pe care l-ar invia publicitarii si despre ce fel de reclame prefera romanii, ne-a spus Adrian Profir, directorul general al Profi Print.

1. Cat de mult conteaza o campanie de publicitate outdoor pentru o banca? Sau mai bine spus care este efectul scontat in astfel de situatii? 
 
Publicitatea outdoor pentru o banca este extrem de importanta, in special daca vorbim de un oras mare. Scopul acestei metode de publicitate este de a promova produsul targetat in locatii populate, care sa faciliteze expunerea audientei in mod constant la mesaj astfel incat sa nu poata ramane indiferenta.
 
2. Cat costa o astfel de campanie la nivel local, pentru Bucuresti, spre exemplu?

 
Pretul unei astfel de campanii difera in functie de locatia aleasa. In general, fiecare companie dispune de un buget alocat acestui segment, suma acoperind chiria pentru locatie, productia, instalarea si neutralizarea.
In calitate de producatori, noi avem un pret stabilit pentru materialele necesare pentru panouri, precum billboard, hartie, panouri laminate – backlight, panouri – frontlight, mesh pentru fata de vechi etc.
 
3.  Cum va explicati faptul ca mai toate campaniile de la noi au slogane cu rima?
 
Tot ce pot sa spun este ca sunt reclame reusite si altele mai putin reusite.
 
4.  De ce se vrea doar o informare pe nivelul romanului? Care mesaje prin cele mai bine la romani, cele amuzante sau cele serioase? 
 
Trebuie sa tinem cont ca principalul scop al unei campanii este obtinerea profitului. Tocmai de aceea se merge pe un model care sa fie inteles de cat mai multa lume. Putem vorbi, in prezent, de o tendinta si o preferinta pentru reclamele amuzante, acestea au mereu priza la public. Din pacate insa, de cele mai multe ori conteaza cantitatea si mai putin calitatea.
 
5. Daca ar fi sa readuceti in atentia publicului din Romania un brand comunist (daca se poate spune ca am avut asa ceva) care ar fi acela si de ce?
 
Au fost readuse deja cateva branduri si s-au bucurat de un mare succes, ma refer desigur la campaniile Coca Cola, Napolact si Rom.
In ceea ce priveste preferinta personala, as readuce in atentia publicului brandul Pegas, macar biciclete sa facem daca masini, tractoare si industrie nu se mai poate.
 
6.  La nivel de piata, publicitatea offline pare sa piarda teren in fata celei online…Cat de amenintat este business-ul dvs. de mediul virtual?
 
Publicitatea offline a luat intr-adevar un curs descendent, dar in niciun caz nu putem vorbi de pericolul de a disparea. Inevitabil, situatia actuala si-a pus amprenta si asupra afacerii noastre, ca in cazul multor altora, dar se face suficienta publicitate offline in continuare.
 
7. Cum a mers piata de publicitate in acesti 5 ani de criza si la ce va asteptati pentru 2014?
 
Perioada de criza ne-a invatat o lectie pretioasa: sa fim precauti cu investitiile. Daca inainte faceam investitii intuitive si nu dramuiam fiecare cent, acum analizam atent fiecare alternativa. 2014 este vazut drept un an al cresterii, toti il asteapta si are toate sansele, in special, pentru industria printului dat fiind ca urmeaza 2 campanii electorale.
 
 
Expertiza companiei acopera zona de print indoor si outdoor, print digital textile, decorari, inscriptionari auto, prelate pentru camioane, displayuri si POSM-uri, firme luminoase, litere volumetrice, amenajari standuri expozitionale, grafica si DTP.  Serviciile de calitate determina sustinerea de campanii la nivel national, atat pe partea de productie, cat si de instalare. Profi Print detine echipamente de mare viteza, de ultima generatie dar si toata gama de print digital de mari dimensiuni, de la imprimare pe materiale in rola si placi, pana la textile imprimate prin sublimare.
 

Ultimele NOUTATI

2 anunturi de joburi cu salarii de peste 20.000 de lei net in Romania
Companii

2 anunturi de joburi cu salarii de peste 20.000 de lei net in Romania

today29 Mar. 2024
De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte
Economie

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte

today29 Mar. 2024
Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia
Economie

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia

today29 Mar. 2024
Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia
Economie

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia

today29 Mar. 2024
Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x