Spring Time da drumul la primavara Snacks-urilor
spring timesnackproduseintre mese
Springtime lanseaza o noua gama de produse, Spring Snacks, care reprezinta patrunderea companiei pe piata de gustari consumate intre mese. Noua gama include, pentru inceput, opt produse noi, care se vor regasi, incepand de astazi, in meniul celor 24 de restaurante Springtime.
Mozzarella sticks, Crispy san, Spring Rolls – cascaval sau Spring Rolls - pui si legume sunt doar cateva dintre sortimentele reunite in noua gama Spring Snacks.
Produsele pot fi comandate in doua variante diferite, de trei si de cinci bucati, iar costurile sortimentelor incep de la 5 lei si ajung pana la 10 lei, a anuntat compania.
Lansarea Spring Snacks reprezinta intentia companiei de a-si extinde targetul si de a-si creste cota de piata pe acest segment. Noua gama vine astfel in intampinarea asteptarilor consumatorilor tineri, cu varste cuprinse intre 15 si 25 de ani, care isi doresc sa imparta cu prietenii atat timpul liber cat si mancarea.
La nivel mondial, pe piata restaurantelor exista o tendinta de consum orientata spre snacks-uri, mai exact spre produsele consumate intre mese si care vin in mai multe variante de servire, variind numarul bucatilor incluse intr-o portie.
Printre avantajele acestor gustari se numara flexibilitatea pe care o ofera persoanelor dinamice, posibilitatea de a fi servite intre mese si varietatea care permite grupurilor de prieteni sa comande mai multe sortimente si sa le combine dupa bunul plac.
Aceasta lansare reprezinta prima etapa majora, parte a noii strategii de dezvoltare si relansare a brandului, pe care Springtime intentioneaza sa o implementeze pe parcursul anului in curs.