Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ernst&Young se rebrand-uieste

Ernst&Young se rebrand-uieste
de la 02 Iul. 2013
Ernst&Young se rebrand-uieste Tags: ernstyoungeycompanie

Ernst & Young trece printr-un amplu proces de rebranding la nivel global, prin care compania isi redefineste numele, logo-ul si tagline-ul, incepand cu 1 iulie 2013 . Astfel, Ernst & Young devine EY, logo-ul se transforma pentru a raspunde acestei modificari, iar noul tagline al companiei este “Building a better working world”. Aceasta redefinire a identitatii vizuale vine sa reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020.


In Romania, rebranding-ul este insotit de mutarea in noul sediu din Bucharest Tower Center, unde compania va ocupa cele 5 dintre etajele superioare ale cladirii, intre etajele 17 si 22. Noul sediu a fost special amenajat pentru a face posibila implementarea unui concept inovativ de lucru si folosire a spatiului, care stimuleaza colaborarea, flexibilitatea si folosirea responsabila a resurselor.
 
De asemenea, politicile interne si instrumentele logistice ale companiei au fost redefinite pentru a inlocui arhivele si materialele fizice cu cele virtuale, optimizand astfel utilizarea spatiului fizic.
 
Strategia EY pentru anii ce urmeaza, pana in 2020, include o serie de obiective concrete:
-         Servicii profesionale oferite clientilor din 140 de tari, pentru cresterea afacerilor acestora si imbunatatirea performantei lor, contribuind astfel la cresterea nivelului de trai si a oportunitatilor din economiile locale.
-         Sprijinirea antreprenorilor pentru a intra pe piata cu produsele si ideile lor, prin programul global Entrepreneur Of The Year si servicii dedicate antreprenorilor.
-         Dezvoltarea unei noi generatii de lideri, care sa evolueze apoi in roluri-cheie la nivel de companii, institutii publice sau academice.
-         Informatii transparente si prompte, care sa conduca la cresterea gradului de incredere in pietele de capital din intreaga lume si a eficientei acestora.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement