Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Interviu Adrian Profir (Profi Print). Despre brandurile comuniste dorite a fi reinviate si ce legatura are publicitatea outdoor cu politica

Interviu Adrian Profir (Profi Print). Despre brandurile comuniste dorite a fi reinviate si ce legatura are publicitatea outdoor cu politica
de la 12 Sep. 2013 Exclusiv
Interviu Adrian Profir (Profi Print). Despre brandurile comuniste dorite a fi reinviate si ce legatura are publicitatea outdoor cu politica Tags: publicitateoutdoorreclameprintpoliticabrandprofi printadrian profir

Publicitatea outdoor a avut cativa ani grei, in perioada crizei financiare, din acest motiv anul 2014 este vazut ca o mana cereasca, mai ales ca va avea doua campanii electorale. De acolo va veni grosul banilor. Mai multe despre brandul romanesc din comunism pe care l-ar invia publicitarii si despre ce fel de reclame prefera romanii, ne-a spus Adrian Profir, directorul general al Profi Print.


1. Cat de mult conteaza o campanie de publicitate outdoor pentru o banca? Sau mai bine spus care este efectul scontat in astfel de situatii? 
 
Publicitatea outdoor pentru o banca este extrem de importanta, in special daca vorbim de un oras mare. Scopul acestei metode de publicitate este de a promova produsul targetat in locatii populate, care sa faciliteze expunerea audientei in mod constant la mesaj astfel incat sa nu poata ramane indiferenta.
 
2. Cat costa o astfel de campanie la nivel local, pentru Bucuresti, spre exemplu?
 
Pretul unei astfel de campanii difera in functie de locatia aleasa. In general, fiecare companie dispune de un buget alocat acestui segment, suma acoperind chiria pentru locatie, productia, instalarea si neutralizarea.
In calitate de producatori, noi avem un pret stabilit pentru materialele necesare pentru panouri, precum billboard, hartie, panouri laminate – backlight, panouri – frontlight, mesh pentru fata de vechi etc.
 
3.  Cum va explicati faptul ca mai toate campaniile de la noi au slogane cu rima?
 
Tot ce pot sa spun este ca sunt reclame reusite si altele mai putin reusite.
 
4.  De ce se vrea doar o informare pe nivelul romanului? Care mesaje prin cele mai bine la romani, cele amuzante sau cele serioase? 
 
Trebuie sa tinem cont ca principalul scop al unei campanii este obtinerea profitului. Tocmai de aceea se merge pe un model care sa fie inteles de cat mai multa lume. Putem vorbi, in prezent, de o tendinta si o preferinta pentru reclamele amuzante, acestea au mereu priza la public. Din pacate insa, de cele mai multe ori conteaza cantitatea si mai putin calitatea.
 
5. Daca ar fi sa readuceti in atentia publicului din Romania un brand comunist (daca se poate spune ca am avut asa ceva) care ar fi acela si de ce?
 
Au fost readuse deja cateva branduri si s-au bucurat de un mare succes, ma refer desigur la campaniile Coca Cola, Napolact si Rom.
In ceea ce priveste preferinta personala, as readuce in atentia publicului brandul Pegas, macar biciclete sa facem daca masini, tractoare si industrie nu se mai poate.
 
6.  La nivel de piata, publicitatea offline pare sa piarda teren in fata celei online…Cat de amenintat este business-ul dvs. de mediul virtual?
 
Publicitatea offline a luat intr-adevar un curs descendent, dar in niciun caz nu putem vorbi de pericolul de a disparea. Inevitabil, situatia actuala si-a pus amprenta si asupra afacerii noastre, ca in cazul multor altora, dar se face suficienta publicitate offline in continuare.
 
7. Cum a mers piata de publicitate in acesti 5 ani de criza si la ce va asteptati pentru 2014?
 
Perioada de criza ne-a invatat o lectie pretioasa: sa fim precauti cu investitiile. Daca inainte faceam investitii intuitive si nu dramuiam fiecare cent, acum analizam atent fiecare alternativa. 2014 este vazut drept un an al cresterii, toti il asteapta si are toate sansele, in special, pentru industria printului dat fiind ca urmeaza 2 campanii electorale.
 
 
Expertiza companiei acopera zona de print indoor si outdoor, print digital textile, decorari, inscriptionari auto, prelate pentru camioane, displayuri si POSM-uri, firme luminoase, litere volumetrice, amenajari standuri expozitionale, grafica si DTP.  Serviciile de calitate determina sustinerea de campanii la nivel national, atat pe partea de productie, cat si de instalare. Profi Print detine echipamente de mare viteza, de ultima generatie dar si toata gama de print digital de mari dimensiuni, de la imprimare pe materiale in rola si placi, pana la textile imprimate prin sublimare.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement