Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Campania Scade Rata a atras 20.000 de clienti


Campania Scade Rata a atras 20.000 de clienti
de la 02 Dec. 2015
Campania Scade Rata a atras 20.000 de clienti
Tags: scade ratacampanie bcrrate reduse

In cele trei luni de la lansare, cea mai ampla campanie de loializare derulata recent in domeniul bancar, oferta de rate reduse a BCR- Scade Rata, a fost accesata de peste 20.000 de clienti.

"Prin campania de loializare Scade Rata, facilitam accesul clientilor la imprumuturi eficiente cu beneficii clare si imediate: rate reduse in medie, la nivel de tara, cu 20%, comisioane zero (de analiza, de administrare), asigurare de viata gratuita si inlesnirea substantiala a procesului de aprobare. 
 
Am oferit clientilor nostri o solutie comerciala concreta, aliniata la conditiile economice existente.

Am reusit sa ne atingem scopul si vom continua", a explicat Dana Demetrian, vicepresedinte Retail & Private Banking al BCR.
 
Pana acum, valoarea medie a unui credit refinantat este de 26.500 de euro, la nivel national. 
 
Reducerea medie a ratelor lunare se situeaza in jurul procentului de 17%, pentru cele mai mari localitati urbane, inregistrandu-se valori dupa cum urmeaza: Timisoara 18%; Sibiu, Ploiesti, Cluj si Brasov 17%; Bucuresti 16%.
 
Pe parcursul campaniei, banca a distribuit, in toata tara, peste 150.000 de exemplare din Ghidul pentru imprumuturi 
responsabile. 
 
Acest indrumar a fost creat in parteneriat cu Asociatia Utilizatorilor Romani de Servicii Financiare pentru a promova principiile unei creditari responsabile si pentru cresterea nivelului de eductie financiara a consumatorilor. 
 
Ghidul contine informatii, exemple si instrumente concrete pentru a lua decizii financiare mai bine informate.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016