MasterCard si Parkeon aduc ofertele comerciantilor direct in strada
mastercadrparkeonparteneriatcumparaturi
MasterCard a anuntat un parteneriat global cu liderul mondial in furnizarea de servicii de parcare, Parkeon, prezent inclusiv in Romania.
Parteneriatul va da acces cumparatorilor la oferte ale comerciantilor locali si la servicii de loialitate, prin intermediul retelei globale de terminale inteligente de parcare.
Platforma de cupoane, dezvoltata de MasterCard, va permite transmiterea ofertelor comerciantilor din apropiere direct catre cumparatori, in timp ce acestia platesc parcarea.
Noul proces este menit sa aduca recompense relevante pentru cei care fac cumparaturi, la momentul potrivit si la locul potrivit. Pentru companiile locale, acest nou canal de shopping digital este o modalitate de a prezenta ofertele comerciantilor intr-un mod foarte bine targetat.
Spre deosebire de alte programe de loialitate, sistemul, lansat in premiera, nu presupune un sistem de inregistrare complex sau instalarea unor aplicatii pentru smartphone.
Astfel, aceasta experienta este rapida, simpla si accesibila tuturor.Un proiect pilot al programului va fi lansat in Rockville Center, New York, pe 7 octombrie, cand platforma de cupoane a MasterCard va fi integrata pentru prima oara in terminalele Parkeon.
La inceputul anului 2014, proiectul urmeaza sa fie extins in SUA si in mai multe tari din Europa.
Parteneriatul global vine pe fondul unei alte colaborari de succes intre cele doua companii, care incurajeaza clientii sa faca trecerea de la numerar, catre platile contactless.
Initiativele pe acest segment au determinat o crestere de 27% in utilizarea terminalelor de plata electronica Parkeon in 50 de tari, in decursul anului trecut.
Anuntul de astazi reprezinta inca un pas catre transformarea parcometrelor dintr-un simplu instrument de procesare a platilor intr-un terminal interactiv, pentru numeroase servicii ale comerciantilor locali, care tin pasul cu dezvoltarea mediului digital.
Parkeon este un jucator cheie pe segmentul de mobilitate urbana. Printr-o oferta ce combina solutii de management al parcarilor si de ticketing pentru transportul public, Parkeon este prezenta in 55 de tari si isi continua expansiunea pe pietele emergente din Europa de Est, Asia si America Latina.
Sistemele si echipamentele furnizate de Parkeon faciliteaza mobilitatea in peste 3.000 de orase. Parkeon are peste 1.000 de angajati in toata lumea, iar, in 2012, a obtinut venituri de 168 de milioane de euro.