Profitul PayPoint a crescut cu 16,6%
payointprofitrezultatetranzactii
PayPoint plc, principalul operator de plati in numerar si online din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, a raportat, pentru prima jumatate a anului financiar 2013-2014, rezultate in crestere pentru Romania, in concordanta cu asteptarile companiei.
Astfel, volumul tranzactiilor de plati facturi a inregistrat o crestere semnificativa comparativ cu aceeasi perioada din 2012, de 41%, atingand 16,5 milioane.
De asemenea, compania a inregistrat, pe plan local, rezultate pozitive si pe segmentul incarcarii electronice a cartelelor telefonice preplatite, in ciuda pietei aflate in declin.
Performantele PayPoint au fost puternic sustinute in decursul celor sase luni atat de adaugarea unor furnizori importanti in portofoliu, pe segmente de plati variate, cat si de diversificarea modalitatilor de plata pentru anumite servicii existente.
In acest context, datorita semnarii parteneriatului cu RCS & RDS, prin PayPoint se pot plati facturi emise de toti marii furnizori din Romania.
Aceste servicii sunt disponibile in aproape 8.000 de magazine partenere de pe tot cuprinsul tarii, reteaua locala PayPoint crescand cu 428 de puncte de plata.
Datele au fost publicate in comunicatul oficial de anuntare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2013-2014, incheiat la 30 septembrie 2013.
PayPoint plc a raportat, in acelasi interval, un volum de 351,9 milioane de tranzactii procesate la nivelul grupului, in crestere cu 7,2 milioane fata de tranzactiile raportate in aceeasi perioada a anului precedent.
Valoarea totala a tranzactiilor a atins 6,9 miliarde de lire sterline, in crestere cu 270,8 milioane de lire sterline.
La nivelul intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 54,1 milioane de lire, in crestere cu 9,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut si un profit inainte de impozitare de 21,3 milioane de lire sterline, in crestere cu 16,6%.