Romanii se gandesc la viitor: Peste un sfert din asigurarile ING sunt planuri financiare pentru copii
ingasigurari de viata
Planurile financiare pentru copii reprezintă 27% din portofoliul total de contracte in vigoare al ING Asigurari de Viata.
In plus, acestea reprezinta aproape un sfert din totalul contractelor noi din 2013, potrivit unui comunicat de presa al companiei preluat de
Agerpres.
La sfarsitul lunii aprilie, asigurarile pentru copii detineau 27% din total. Rata a crescut cu un punct procentual fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Din totalul clientilor, circa 60% sunt femei. Aproape 80% au varste cuprinse intre 25 şi 39 de ani si aproape toti sunt casatoriti.
Pana pe 12 iulie 2013, ING desfasoara campania de marketing ”Un sac fara fund cu jucarii de la ING”.
In cadrul acesteia, participantii pot castiga vouchere in valoare totala de 10.000 de lei la diferite magazine pentru copii.
In primele patru luni din 2013 sumele platite de ING beneficiarilor contractelor ajunse la maturitate sunt de circa 4,5 milioane de lei.
Pentru alte 20 de contracte, pentru cazurile de deces sau invaliditate a parintelui contractant, ING a preluat plata primelor, a declarat Carmen Soare, director Marketing ING Asigurari de Viata.
Planurile financiare pentru copii sunt cele mai solicitate produse din portofoliul ING. Acestea reprezinta circa un sfert din totalul contractelor noi incheiate in ianuarie-aprilie 2013.
La ING, aproximativ 70% din politele noi din aceasta categorie, incheiate in primele patru luni ale anului 2013, sunt contractele pentru copiii mai mici de 6 ani.
In aceasta perioada, sumele platite de ING copiilor care au implinit 18 ani au fost de 4,49 milioane de lei, cu peste 42% mai mult fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Faptul ca peste jumatate dintre clienti au ales sa incaseze sumele acumulate sub forma de rente anuale arata ca acestia isi doresc sa le asigure copiilor sustinere financiara constanta in primii ani din viata de adult.
Foto: Shkumbin Saneja (Wikimedia).