Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Auchan a incheiat remodelarea magazinelor preluate de la Metro Group

Auchan a incheiat remodelarea magazinelor preluate de la Metro Group
Auchan a incheiat remodelarea magazinelor preluate de la Metro Group Tags: auchanfinalizare preluare metrorealauchan cotroceniafi cotroceni

In mai putin de sase luni, Auchan a incheiat integrarea celor 20 de magazine preluate de la Metro Group. Auchan Cotroceni, al 31-lea magazin s-a deschis deja, ieri.

Pe o suprafata neta de vanzare de 7.500 metri patrati, noul hipermarket Auchan Cotroceni propune peste 55.000 de produse alimentare si nealimentare, intr-un magazin modern, colorat, luminos si primitor. 
 
Pe 30 noiembrie 2012, Grupul Auchan si Metro Group semnau tranzactia de achizitionare a 95 de hipermarketuri Real si 13 centre comerciale in patru tari din Europa Centrala si de Est: Romania, Polonia, Rusia si Ucraina.
 
Consiliului Concurentei din Romania a validat tranzactia pe 29 iulie 2013, iar, pe 12 septembrie, a fost semnata finalizarea tranzactiei si a avut loc preluarea efectiva a magazinelor de catre Auchan. 
 
Potrivit companiei, remodelarile au inceput in ritm sustinut, iar, pe 17 octombrie 2013, s-a deschis primul magazin sub marca Auchan, in Pallady, Bucuresti. 
 
Apoi, cu o cadenta de trei remodelari pe luna, au fost redeschise urmatoarele sase magazine, pana la sfarsitul anului 2013. 
 
Multumita unui proces optimizat, anul 2014 aduce o integrare si mai accelerata, cu patru deschideri pe luna, pentru a termina cu doua deschideri pe saptamana in ultima luna, facand din Auchan o companie cu 31 de magazine in Romania. 
 
Procesul de remodelare si integrare a fost complex si a presupus planificarea si punerea in practica a unor mari santiere de convergenta, pe primul loc fiind proiectul uman si integrarea echipelor. 
 
In acelasi timp, au fost realizate convergenta organizarii, a sistemelor, a ofertei de produse, a logisticii, dar si convergenta administrativa, financiara si juridica.
 
La nivel de magazin, transformarile au constat in modificari tehnice si comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafetei de vanzare, imbunatatirea confortului clientilor, decorarea, sistemele informatice, formarea si acompanierea echipelor si, mai ales, introducerea comertului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi si adaptate de produse. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement