Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

MasterCard planuieste sa elimine folosirea parolelor pentru platile online

MasterCard planuieste sa elimine folosirea parolelor pentru platile online
de la 13 Nov. 2014
MasterCard planuieste sa elimine folosirea parolelor pentru platile online Tags: mastercardplati onlineautentificaresecuritateparole

MasterCard a prezentat, astazi, planurile referitoare la platile online si la evolutia acestora dincolo de utilizarea parolelor, punctand cateva solutii menite sa simplifice experienta de plata a utilizatorilor de carduri, dar intensificand, in acelasi timp, securitatea platilor.

Compania a condus proiectul comun de creare a unui nou standard de autentificare, care, atunci cand va fi adoptat, va reprezenta cel mai mare upgrade de masa in securitatea platilor online. 
 
Conform MasterCard, acesta va aduce avantaje consumatorilor, bancilor si comerciantilor deopotriva, prin autentificarea invizibila si prin mult mai putine operatiuni legate de parole.
 
Pana in 2018, se estimeaza ca platile realizate de pe dispozitive mobile vor reprezenta 30% din totalul vanzarilor online cu amanuntul si, prin urmare, noul standard va muta infrastructura de securitate dincolo de era PC-ului, sustinand tehnologiile emergente si raspunzand nevoilor in continua schimbare ale consumatorilor.
 
MasterCard intentioneaza sa valorifice mai multe dintre informatiile pre-stocate cu privire la utilizatorul de card, fapt ce va duce la mult mai putine solicitari de introducere a parolei la punctele de vanzare. 
 
Daca o autentificare este solicitata expres, detinatorii de carduri se vor putea identifica mai degraba prin generarea unei parole unice sau prin amprenta biometrica, si nu va mai trebui sa memoreze parole permanente.
 
Noul protocol, creat impreuna cu VISA, ar putea fi adoptat in 2015 si va inlocui, treptat, protocolul 3D Secure. 
 
Printre masurile pe care MasterCard le ia in vederea crearii unui mediu lipsit de parole, este imbunatatirea programului SecureCode pentru a sustine noul standard, care va permite o experienta de plata mai simpla, mai sigura si fara intreruperi pentru utilizatorii de carduri. 
 
Alte masuri sunt realizarea de teste comerciale pentru aplicatii de recunoastere faciala si vocala in scopul autentificarii utilizatorilor de carduri si efectuarea de probe pentru o bratara care permite autentificarea utilizatorilor de carduri prin ritmul lor cardiac.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement