OTP Bank a lansat o noua versiune a aplicatiei de mobile banking
otp bankotp direktotp smartbank
OTP Bank Romania are o versiune imbunatatita a aplicatiei de mobile banking, OTPdirekt - SmartBank. Noua aplicatie este disponibila gratuit atat clientilor persoane fizice, cat si persoane juridice care folosesc platforma OTPdirekt - Internet Banking si utilizeaza telefoane mobile de tipul smartphone sau tablete cu acces la internet.
Fie ca folosesc orice smartphone sau tableta cu sistem de operare Android (dupa versiunea 2.3), un telefon mobil iPhone sau o tableta iPad, fie un Windows Phone sau un telefon Blackberry, oriunde s-ar afla, clientii OTP Bank pot afla informatii si pot realiza tranzactii rapid si comod.
Clientii pot face transferuri intre conturi, plati in lei, intrabancare si interbancare; schimburi valutare; verificarea soldurilor conturilor; vizualizarea ultimelor tranzactii; gasirea celui mai apropiat bancomat OTP Bank; vizualizarea cursului valutar; corespondenta cu banca.
Accesarea aplicatiei OTPdirekt - SmartBank este foarte simpla. Tot ce trebuie sa faca clientii este sa introduca sintagma OTP SmartBank Romania in motorul de cautare App Store sau Play Store, sa descarce aplicatia si sa o instaleze.
Clientii bancii care utilizeaza un smartphone cu un sistem de operare Windows Phone sau Blackberry trebuie sa acceseze m.otpbank.ro/ sectiunea OTPdirekt.
OTP Bank pune la dispozitia clientilor doua metode simple de identificare, aceleasi elemente fiind valabile si pentru OTPdirekt - Internet Banking: utilizator (ultimele 10 cifre de pe card), cod acces (3 cifre), token (cod 8 cifre) sau cod client, utilizator (parola alfa numerica), cod de acces (3 cifre), token (cod 8 cifre).
Tokenul poate fi fizic sau virtual (generat prin SMS, direct pe telefonul clientului).
Cei care au deja activat serviciul OTPdirekt - Internet Banking, pot descarca si utiliza aplicatia fara a fi nevoie de semnarea niciunui contract in unitatea teritoriala.
Pentru perioada urmatoare, banca are in plan dezvoltarea zonei de self service, precum si a unui instrument de gestionare a finantelor personale.
Prin acesta, clientii vor benefecia de un control mai bun asupra finantelor proprii si vor putea sa dezactiveze si sa isi seteze de la distanta diverse limite si optiuni pentru carduri si alerte SMS.