Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Conducerea TAROM: Societatea a fost sabotata atat din interior, cat si din exterior


Conducerea TAROM: Societatea a fost sabotata atat din interior, cat si din exterior
de la 25 Mai. 2017
Conducerea TAROM: Societatea a fost sabotata atat din interior, cat si din exterior
Tags: taromconducerepierderistrategiecompanie

TAROM a fost sabotata atat din interior, cat si din exterior de cei care aveau interes ca aceasta companie sa nu fie una performanta si eficienta si sa ramana in portofoliul statului roman si este pe pierdere si in 2016, din cauza ca nu a existat nicio strategie viabila privind eficientizarea sa, a declarat, miercuri, directorul general al companiei, Eugen Davidoiu.


"Este o afirmatie personala pe care mi-o sustin: TAROM-ul a fost sabotat atat din interior, cat si din exteriorul sau de catre cei care aveau interes ca aceasta companie sa nu fie una performanta si eficienta si sa ramana, probabil, in portofoliul statului roman. Sunt institutii ale statului care probabil cerceteaza aceste lucruri", a spus Davidoiu, la evenimentul prilejuit de prezentarea noii aeronave, "Sarmizegetusa", de tip Boeing 737-800 NG, care va face parte din flota operatorului aerian national. 

In viziunea sefului TAROM, societatea este in pierdere din cauza ca in 2016 nu a existat nicio strategie viabila privind eficientizarea companiei. 

"TAROM a pierdut niste capacitati insemnate, doua avioane care incubau peste 20% din capacitatea flotei, din scaune. Asta a dus ca in 2017, in cadrul programului de vara al companiei, sa fie rute pe care TAROM-ul nu le-a mai putut opera, dar, totusi, fata de scaderea capacitatii, compania a reusit prin rotatia avioanelor sa recupereze din lipsa de capacitate si asta a dus de multe ori poate la intarzierea unora din aeronave, din cauza rotatiei", a explicat acesta. 

Davidoiu a acuzat fosta conducerea ca, desi a scos doua aeronave din flota companiei, a facut niciun demers pentru inlocuirea acestora, iar capacitatea de operare a TAROM a scazut foarte mult. 

"In momentul in care am venit in aceasta companie, nicio procedura legala nu fusese instrumentata privind achizitia vreunei capacitati. Deci, despre ce vorbim?! Au fost scoase niste capacitati si nu s-a instrumentat nicio procedura legala. Acum s-a instrumentat aceasta procedura legala, a fost foarte transparenta, au fost anunturi postate pe site, au fost anunturi publicate in presa si scrisori catre toti lessorii din aceasta lume, au fost 40 de avioane care au concurat conform caracteristicilor stabilite de Directia

Tehnica si de Directia Comerciala. Au fost analizate, si aceste doua aeronave au fost singurele care au indeplinit criteriile si cerintele stipulate in acele documente si care au fost noi. Deci, au fost singurele aeronave noi. Nu a mai existat in luna martie un alt slot pe undeva in aceasta lume astfel incat sa fie doua aeronave noi. S-a intamplat sa fie Boeing. Dupa cei 10 ani de leasing operational va decide managementul de atunci daca vor fi cumparate sau nu si asta va depinde de uzura fizica, de uzura morala, pentru ca vor aparea aeronave noi, tehnologia evolueaza ", a precizat el. 

Compania Tarom a pierdut anul trecut pozitia a doua in clasamentul liniilor aeriene prezente in Romania, fiind depasita de Blue Air.

Liderul pietei, din punct de vedere al numarului de pasageri transportati, este Wizz Air. Tarom a inregistrat o crestere de 1% a numarului de pasageri in 2016, pana la 2,41 milioane.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016