Ceea ce se pierde de obicei din vedere este faptul ca acest produs are trei atuuri extraordinare:
1. Se vinde tot timpul anului (fie vara, fie iarna, un covrig aburind, de-abia scos din cuptor starneste instantaneu apetitul trecatorilor).
2. Nu are nevoie de niciun fel de cheltuieli de reclama (amplasarea covrigariei intr-un loc cat de cat circulat este suficienta, pentru ca mirosul imbietor si coada permanenta vor atrage ca un magnet noi si noi clienti).
3. Fiind foarte ieftin, se vinde in cantitati mari (cateva mii de bucati pe zi). Un calcul simplu arata ca 1.500 de covrigi vanduti zilnic, timp de 30 de zile pe luna, la pretul de 1 leu bucata, inseamna incasari lunare de 45.000 de lei.
Si, asa cum veti vedea in calculatia din interiorul dosarului, cel putin 25% din aceasta suma este profit. Asadar, 8.200 de lei lunar din vanzarea unui produs care costa cat... un covrig. Iata in continuare elementele-cheie ale acestei afaceri.
Informatii pe scurt
Factori de risc...........amplasamentul, calitatea covrigilor, imaginea unitatii
Pentru detalii suplimentare: Click aici!
Ultimele NOUTATI
Diferite tipuri de notebook-uri si avantajele acestora
Instalarea de camere de supraveghere in firma, decizia unui adevarat manager
Imprumuturi fulger: ghidul dvs. pentru aprobarea instantanee a imprumutului
Cele mai ieftine chirii din Romania: secretele apartamentelor care se inchiriaza pe bani putini, cum le gasesti
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
HORECA in 2024: legislatie explicata si monografii contabile
Salariat cu norma intreaga si titular PFA: studiu de caz privind plata CASS