“La editia cu numarul 11 Business Days, din Craiova, vom fi focusati pe aducerea oportunitatilor de business networking la un alt nivel, incurajati si de declaratiile participantilor de la Oradea Business Days. In proportie de peste 60%, acestia au estimat la peste 10.000 lei nivelul afacerilor generate in urma intalnirilor din cadrul sesiunilor de business networking, iar peste 33% au apreciat ca nivelul afacerilor ce pot rezulta in urma participarii in mod activ la un astfel de eveniment este de peste 100.000 de lei”, arata
Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.
“Imaginati-va ce se poate intampla pe termen lung in urma unui eveniment Business Days la care participa peste 500 de oameni de afaceri. Va incurajam pe toti cei care doriti sa extindeti afacerile si in zona Olteniei sau in partea de sud a tarii, sa va rezervati un loc in agenda voastra, in perioada 3-4 iulie 2013, la cel mai important eveniment de business al anului din Craiova. Fie ca veniti din perspectiva de parteneri, fie ca veniti din postura de simplu participant, oportunitatile pe care vi le poate genera evenimentul Craiova Business Days vor merita investitia de timp si efort”, adauga
Laszlo Pacso.
In cadrul evenimentului Craiova Business Days vor exista mai multe tipuri de sesiuni interactive de business networking:
1.
Sesiuni de networking de tipul microintalniri - Se desfasoara intre 50 de oameni de afaceri atent selectionati din lista de intentie. Fiecare participant care bifeaza optiunea "doresc sa particip la o sesiune de Business Networking" va fi inscris in mod automat pe aceasta lista de intentie. Pot participa la sesiunile de microintalniri doar participantii care au ales tipul de acces BASIC sau PREMIUM.
2. Business networking de tip OPEN Ofera posibilitatea de participare pentru un numar oricat de mare de persoane (maxim 144 de oameni de afaceri pentru o sala de networking, dar se pot organiza sesiuni in mai multe sali daca numarul celor participanti este mai mare), insemnand ca o persoana poate cunoaste minim 36 de persoane.
3.
Cina speciala de VIP Networking - pentru elita mediului de afaceri, key note speakeri si top manageri, selectionati pentru a facilita interactiuni intre persoane aflate pe acelasi nivel ierarhic, într-un mediu informal. Participarea la astfel de sesiuni de networking este posibila pe baza de invitatie din partea echipei de organizare sau prin tichetul de acces de tipul VIP.
4.
Sesiuni de networking de tipul matchmaking - acest tip de business networking combină cu succes facilităţile oferite de un instrument online cu avantajele unor întâlniri faţă în faţă. Acesta le ofera speakerilor, partenerilor si participantilor maximizarea beneficiilor participarii la eveniment prin posibilitatea de a stabili intalniri cu oricine din lista de participanti, pe baza unor criterii de matchmaking, intr-un loc special amenajat pentru astfel de intalniri.
Aplicatia online Meet Me permite accesul (in versiunea sa PREMIUM) la toata baza de date a participantilor si are functii de sortare si cautare dupa 4 criterii: domeniul de activitate, functia, compania si nume. Aplicatia poate fi folosita fie pentru schimb virtual de carti de vizita, fie pentru generarea unor intalniri in zona speciala de business networking creata la locul de desfasurare a evenimentului, care poate gazdui simultan 10 intalniri de afaceri. Cu ocazia evenimentului Oradea Business Days, desfasurat in perioada 3-4 aprilie 2013, aplicatia a fost utilizata de peste 25% din participanti pentru schimb de carti de vizita virtuale si de mai mult de 14% pentru setarea de intalniri virtuale.
Editia Craiova Business Days va oferi, in premiera pentru proiectele Business Days, un spatiu special in zona expo, dedicat companiilor interesate sa le prezinte studentilor din Craiova
programele lor de internship. Cu sprijinul Universitatii din Craiova, coorganizator al evenimentului, si al asociatiilor studentesti partenere, vor fi atrasi sa participe la eveniment studentii interesati sa aplice la aceste programe.
Inscrierile la eveniment se pot face pana marti, 2 iulie, ora 16.00, la adresa
http://craiova.businessdays.ro/.
Printre
speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati din lumea afacerilor precum Marius Ghenea, Dragos Anastasiu, Sergiu Negut, Bogdan Olteanu, Rob Ardley, Mihai Marcu, Maria Dima, Gabriel Vladut, Sorin Gavanescu, Vlad Fiscutean, Dan Claudiu Onisor, Marius Stefan, Felix Daniliuc,Valentin Tuca, Voicu Oprean, Florin Campeanu, Adrian Florea, Bogdan Comanescu, Octavian Pantis, Diana Vitan, Sorina Bradea, Mihai Stanescu, Eusebiu Burcas, Andy Szekely, Andrei Pitis. Lista completa si mai multe detalii despre speakeri, program, precum si modalitatile de acces sunt disponibile pe site-ul evenimentului: craiova.businessdays.ro.
Craiova Business Days este organizat cu sprijinul
partenerilor sai: CEZ Group, Raiffeisen Leasing, Vodafone, Unicredit Tiriac Bank, AROBS, Noerr, MedLife, AON, DPD, imobiliare.ro, Zitec, Autonom Rent-a-Car, Complete Training, Timisoara Toastmasters, TraducemBine.ro, Daedalus Millward Brown, Dallmayr Kaffee, Aqua Carpatica, Cotnari, Rentrop&Straton, DigiBusiness, Elastoffice, Netlogiq, 4Pay, SARTO, Securitas, Prometeus, StarDentalClinic, KAS, Burcash, AIMS, Dale Carnegie Training, ANIS, Clustero, Buticul de Inspiratie by Dana Tudor.
Printre
partenerii media ai acestei editii: Digi24, Capital, Cariere, Business Review, Manager Express, IQAds, Smark, AvocatNet, BusinessDaysTV, Manager.ro, Business24, BusinessAge, BestJobs, Transilvania Business, Today Software Magazine, Actualitatea Vranceana, CraiovaForum, Evo TV, LTV.ro, Tjobs, Portal HR, Business Woman, 4Career, comunicatedepresa.ro, Ziare.com, Blogatu.ro si multi altii.
Craiova Business Days este un eveniment organizat de
ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si
Newfield Consulting.
ADeSCO este o organizatie non-profit al carei scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasa si durabila in Romania.
Pentru detalii privind evenimentele Business Days va invitam sa vizionati acest scurt
spot video care arata evolutia proiectului in cei 3 ani de la lansare. Date cu privire la impactul avut de aceste evenimente in piata de business din Romania puteti afla vizionand
analiza comparativa a ultimelor editii Business Days, pe baza chestionarelor de feedback prelucrate si auditate de catre
Daedalus-Millard-Brown.
____________
Contact presa:
codruta.nicolescu@businessdays.ro | +40-741-163700 | Director Executiv ADeSCO
dana@buticuldeinspiratie.ro | +40-726-555564 | Chief Inspired Officer Buticul de Inspiratie