Rewe Romania lanseaza propriul post de radio si targheteaza un nou segment de clienti
rewe romaniapenny marketretailermagazineinvestitiivanzari
Rewe Romania, operatorul lantului de magazine Penny Market anunta o schimbare de strategie pe piata locala, prin care isi propune sa atraga un segment de varsta mai tanar, in conditiile in care media de varsta a clientilor actuali este de 45 de ani. In plus, compania si-a propus sa se focuseze pe specificul local.
"In contextul standardizarii si globalizarii extinse, noi facem alegerea de a ne concentra pe specificul local. Oriunde si oricand am mai facut asta, am putut sa vedem atat satisfactia consumatorului, cat si, ca efect imediat, evolutia pozitiva a indicatorilor de performanta a companiei”, a declarat Dennis Biernatzki, General Manager, REWE Romania.
Totodata, compania lanseaza si Penny FM, primul radio in-store operat de o retea de magazine in Romania. Postul de radio, care va emite pentru client si angajati, are ca scop comercial cresterea vanzarilor, dar si imbunatatirea mediului de lucru pentru angajati. Eficienta acestei strategii a fost deja testata in Germania, unde a generat cresterea cosului de cumparaturi cu 20% din punct de vedere valoric.
"Vrem sa devenim mai sexy, pentru ca nu eram sexy deloc. Vrem sa fim discounterul care este comparat cu un Hard Rock Caffe", a declarat si Oliver Eifler, unul dintre managerii Rewe Romania.
Retailerul si-a propus sa ajunga la 400 de unitati pana in 2025, cu un ritm de 20-25 de magazine pe an si investitii de 80 de milioane pe an, avand ca target cresterea cotei de piata de la 5%, cat este acum, la aproximativ 10%.
Pentru anul 2017, Rewe Romania are in plan deschiderea a 25 de unitati, a unui noi depozit logistic la Bacau si extinderea zonei de produse proaspete in depozitele din Turda si Stefanesti.
In prezent, grupul REWE Romania detine 200 de magazine Penny Market la nivel national. In plus, 6 dintre magazinele XXL Mega Discount, detinute de REWE Romania, vor fi transformate in Penny Market in cursul anului 2017. Alte doua vor fi vandute competitiei.