Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Rezultate in scadere pentru Carrefour in 2016. Retailerul este "taxat" de piata asiatica


Rezultate in scadere pentru Carrefour in 2016. Retailerul este taxat de piata asiatica
de la 19 Ian. 2017
Rezultate in scadere pentru Carrefour in 2016. Retailerul este "taxat" de piata asiatica
Tags: carrefourcifra de afacericresterevanzari

Retailerul francez Carrefour si-a prezentat joi raportul privind cifra de afaceri realizata in anul 2016. Al doilea mare grup mondial de distributie a inregistrat o cifra de afaceri totala de 85,7 miliarde de euro, in scadere usoara cu 0,7% comparativ cu 2015. Oficialii Carrefour noteaza totusi ca daca se exclud efectele cursului de schimb si fluctuatiile preturilor la combustibili, vanzarile sale au crescut cu 3% in 2016 comparativ cu 2015.


Pe plan global, compania din hexagon a marcat performante bune pe operatiunile din Europa si America Latina, in timp ce in China a ales sa restructureze o parte din afaceri.
 
“2016 este al cincilea an in care inregistram o crestere a vanzarilor comparabile si de asemenea cel mai puternic ritm de crestere organica din ultimii cinci ani”, a declarat directorul financiar de la Carrefour, Pierre-Jean Sivignon, citat de Capital.
 
Retailerul a inregistrat rezultate solide din operatiunile internationale, care au reprezentat 57% din vanzarile totale ale grupului. Pe continent, exceptand Franta, Carrefour a inregistrat o crestere a vanzarilor de 1,4% pana la 22,44 miliarde euro. Vanzarile au scazut in Asia, cu 7,8% pana la 6,88 miliarde euro, din cauza consumului scazut din China, unde au existat scaderi de 11.6%. Avansul s-a mentinut, insa, ridicat in America Latina, unde Carrefour a inregistrat o crestere de 0,9% pana la 16,25 miliarde euro, ca raspuns la performantelor din Argentina si Brazilia.
 
Pe piata autohtona, retailerul precizeaza ca in trimestrul patru 2016 “vanzarile comparabile au inregistrat o crestere solida”.
 
In Romania, Grupul Carrefour numara 280 de magazine, dintre care 29 de hipermarketuri “Carrefour”, 111 supermarketuri “Market”, 43 de magazine de proximitate “Express”, 10 magazine de proximitate “Contact”, un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro si 86 de magazine Billa.
 
Carrefour a preluat la jumamatea anului trecut operatiunile locale ale Billa Romania intr-o tranzactie de aproape 100 de milioane de euro. Aceasta a devenit cea de-a treia mare tranzactie din retailul romanesc, dupa Auchan – Real (peste 250 mil. euro) si Lidl – Plus Discount (peste 200 mil. euro, potrivit estimarilor),



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.