Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Argumente pentru locurile in picioare in avion

Argumente pentru locurile in picioare in avion
de la 26 Dec. 2013
Argumente pentru locurile in picioare in avion Tags: avioane de pasagerilow-costryanairlocuri in picioare

In iulie 2009, Michael O'Leary, CEO al companiei low-cost irlandeze Ryanair, a lansat ideea de a-i face pe clienti sa calatoreasca in picioare in avioane. Ceva mai tarziu, el a afirmat ca centurile de securitate ar fi inutile. O'Leary se gandea la niste cabine speciale in care toti pasagerii ar sta in picioare, in partea din spate a avionului. Ei ar plati un pret extrem de mic, de aproximativ 5 euro pentru zboruri intre orase europene, dar in schimb ar renunta la confortul sederii pe scaun. Blogul economic Priceonomics explica pentru ce acest concept nu este chiar atat de extravagant pe cat pare:


- Logica economica este clara: cabinele cu locuri in picioare ar permite intrarea  mai multor pasageri intr-un avion, ceea ce implica profituri mai mari si un bilet mai ieftin in schimbul unei pierderi de calitate, de confort si de securitate.
 
- O'Leary pare sa aiba dreptate in privinta securitatii. Unul din motivele pentru care nu ne punem centuri de siguranta in autobuze este faptul ca acestea sunt de 40 de ori mai sigure decat automobilele. Acelasi lucru este valabil si in cazul avioanelor: o calatorie cu avionul este in medie de aproape 100 de ori mai sigura decat o calatorie cu masina.
 
- Ryanair este gata sa faca unele concesii in privinta autoritatilor de reglementare insarcinate sa vegheze la siguranta zborurilor cu avionul. Compania a propus sa doteze cabinele sale pentru locuri in picioare cu scaune speciale adaptate pozitiei verticale, echipate cu centuri.
 
- O'Leary ar fi rezervat aeronavele dotate cu astfel de cabine cu locuri in picioare doar pentru linii scurte, care evita zonele de "turbulente enorme din Europa".
 
- Pasagerii se plang adeseori de neseriozitatea serviciilor si de faptul ca trebuie sa plateasca pentru cele mai marunte prestatii ale companiilor precum Ryanair, dar succesul agentiilor low-cost al caror model de business este aceasta arata ca, in realitate, ei nu sunt chiar atat de sensibili la argumentul calitatii, ci mult mai atrasi de preturile scazute.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement