Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Argumentul de vanzare decisiv al gadget-urilor viitorului

Argumentul de vanzare decisiv al gadget-urilor viitorului
de la 17 Iul. 2013
Argumentul de vanzare decisiv al gadget-urilor viitorului Tags: gadgetvanzarediscretiepoluare sonoraoportunitati de afaceri

Poluarea sonora costa Europa 30,8 miliarde de dolari (circa 23 de miliarde de euro) pe an. Ea creste presiunea arteriala, reduce durata de viata a adultilor cu o zi in fiecare an, face sa scada productivitatea muncii la birou cu 66%, iar in scoli impiedica invatarea si concentrarea. Ca orice situatie dramatica, ea poate reprezenta insa o oportunitate de afaceri pentru cine are "urechi de auzit".


Asistam azi la o explozie a vanzarilor de casti audio, dar si la dezvoltarea unei pasiuni inedite pentru tot ceea ce este silentios: instrumente muzicale silentioase, masini silentioase, climatizoare discrete, ceasuri desteptatoare fara alarma, porti nesonorizate sau chiar fierastraie silentioase.
Conform unor studii americane, viata citadina are o reala tendinta sa inebuneasca oamenii. In spitalele psihiatrice sunt mult mai multi pacientii care provin din orase, decat cei din mediul rural. Cercetatorii arata ca zgomotul si stresul pe care acesta il provoaca ar fi responsabile de aceasta situatie. In mod ciudat, zgomotul afecteaza mai mult persoanele care sufera deja de probleme auditive decat pe cele care nu sufera de asa ceva. O data cu imbatranirea populatiei si dezvoltarea urbanizarii, piata aparatelor silentioase are deci un viitor promitator.
In Marea Britanie, "Noise Abatement Society" (Societatea pentru Reducerea Zgomotului), un grup de activisti care "combate zgomotele antisociale", a creat de curand un nou label, "Quiet Mark" (Marca Silentioasa). Aceasta certificare este decernata produselor pentru care sunetul a fost o preocupare importanta in momentul proiectarii lor.
Linistea este pe cale sa devina argumentul de vanzare numarul 1 pentru produsele viitorului. 
 
Sursa: Express.be


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement