Carlsberg ataca piata berii din Romania cu cinci noi branduri
united romanian breweries bereprodcarlsbergportofoliuberepiata
Producatorul de bere United Romanian Breweries Bereprod (URBB), subsidiara romaneasca a grupului danez Carlsberg Breweries, isi extinde portofoliul cu cinci noi beri speciale, a anuntat compania.
“Evolutia pietei de bere din cursul anului 2016 ne-a confirmat faptul ca segmentele premium si superpremium, pe care URBB se concentreaza, sunt pe un trend ascendent in preferintele consumatorilor. Guinness este berea stout cu care am inceput acest Timeless Collection. Nu intamplator, anul trecut, cand s-au aniversat 500 de ani de la aparitia Legii Bavareze a Puritatii Berii, a intrat in portofoliul nostru cea mai apreciata bere weizen din lume, Weihenstephan”, a declarat Shachar Shaine, presedintele URBB.
Noile produse din portofoliul URBB sunt Grimbergen Ambreé - o bere de abatie Amber Ale, Kronenbourg 1664 Blanc - o bere din grau, cu arome de citrice si coriandru, berea lager italiana Angelo Poretti 4 Luppoli Original si berile block Angelo Poretti 5 Luppoli Bock Chiara si Angelo Poretti 6 Luppoli Bock Rossa. Aceste beri se alatura portofoliului URBB de beri speciale care include Guinness, Kilkenny si Weihenstephaner Hefe Weissbier.
Portofoliul URBB include, pe langa marcile Tuborg si Carlsberg, sucurile Granini, berile Skol si Holsten, precum si producatorul de apa minerala Bilbor Mineral Water, activ scos la vanzare in luna septembrie, la un pret de circa 5 milioane euro. Compania ocupa locul al patrulea pe piata berii din Romania, cu o cota de 8% si vanzari la nivelul anului 2015 de aproape 335 milioane lei (74,6 milioane euro).