Nadal face reclama pentru brandul Tommy Hilfiger
rafael nadaltommy hilfigerlenjerie intima
Tenismanul spaniol Rafael Nadal este cunoscut pentru unele ticuri pe care le are pe terenul de tenis, precum si pentru gestul mai putin elegant de a-si aranja, in public, lenjeria intima.
Dar poate ca tocmai acest gest i-a adus un contract de publicitate chiar cu un brand care produce articole vestimentare.
Asa se face ca, la 29 de ani, Nadal va promova mai multe colectii de moda ale companiei americane Tommy Hilfiger, printre care si una de lenjerie intima.
Sportivul, aflat pe locul 8 in clasamentul ATP, va fi imaginea globala a marcii, care isi va prezenta, din toamna, noile linii de confectii barbatesti si parfumul TH Bold.
"Nadal este, de multa vreme, un bun prieten si, in plus, un mare admirator al marcii noastre.
Implicarea si pasiunea lui pentru sport sunt o sursa constanta de inspiratie pentru noi", a declarat Tommy Hilfiger.
"Datorita acestei colaborari exclusive, unul dintre cei mai importanti sportivi din generatia sa devine parte a familiei Tommy.
Rafael intruchipeaza stilul destins al firmei noastre si este un barbat sigur pe el, vesel si foarte cool", potrivit unui comunicat de presa al Tommy Hilfiger, citat de Agerpres.
Sursa foto: rafaelnadalfans.com