Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

INTERVIU: Lucian Sonea, consultant marketing in sectorul auto si al produselor de lux: "TV-ul este un mijloc SIGUR de promovare in Romania"

INTERVIU: Lucian Sonea, consultant marketing in sectorul auto si al produselor de lux: "TV-ul este un mijloc SIGUR de promovare in Romania"
de la 24 Sep. 2013 Exclusiv
INTERVIU: Lucian Sonea, consultant marketing in sectorul auto si al produselor de lux: "TV-ul este un mijloc SIGUR de promovare in Romania" Tags: marketingferrariauto

Lucian Sonea a lucrat 2 ani de zile in postul de director de marketing la Ferrari Romania si crede ca tara noastra este inca departe de a avea o cultura a automobilului in adevaratul sens al cuvantului. Citeste in continuare, parerea unui specialist in ceea ce priveste strategiile de pret ale romanilor, marketingul relational si cum e bine ca niciodata sa spui niciodata.


V-ati propus sa construiti in Romania o cultura auto?

Da, mi-am dorit intotdeauna sa promovez in Romania o noua cultura auto si o noua viziune asupra mobilitatii in general si a securitatii rutiere in particular. De altfel, gasesc ca  notiunea de «loisir automobile» este inteleasa sau interpretata gresit de multi si acest lucru duce la evenimente tragice care ar putea fi evitate. Cu toate ca avem doi mari constructori auto in tara noastra si o oarecare traditie a automobilului si a sportului auto, suntem inca departe de a avea o cultura a autombilului in adevaratul sens al cuvantului. Aici Automobil Clubul Roman ar trebui sa intervina mai activ si sa lege parteneriate reale cu tarile europene, sa contribuie la toate aspectele legate de mobilitate, infrastructura, siguranta rutiera si sporturi auto.    
 
Cat timp ati fost director de marketing al unei companii din Romania importatoare de automobile de sport si lux, ati incercat sa faceti o radiografie psiho-sociologica a romanilor tocmai in scopul de a putea dezvolta o piata sustenabila de cumparatori si sustinatori? Cum ati gasit piata specifica acestor produse ?

In ceea ce priveste comportamentul de consum, in 2010 am colaborat cu un cabinet international de consultanta in strategie din Paris - LEK Consulting si in cadrul unui studiu am identificat criterii diferite de alegere si cumparare a produselor (KPC) intre consumatorii din Europa de Est si cei din Vest.

Sa luam un exemplu: (...)

Citeste in continuare pe MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

1 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Adrian Popescu 2013-09-25 16:52:03
Pentru ca in Romania foarte multi needucati sint cu ochii la televizor cea mai mare parte a timpului lor.
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement