Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Nils Granath, Cartagena Capital: Nu trebuie sa ai in cap masini de lux sau iahturi daca vrei sa reusesti in afaceri

Nils Granath, Cartagena Capital: Nu trebuie sa ai in cap masini de lux sau iahturi daca vrei sa reusesti in afaceri
de la 28 Mai. 2013
Nils Granath, Cartagena Capital: Nu trebuie sa ai in cap masini de lux sau iahturi daca vrei sa reusesti in afaceri Tags: nils granathcartagena capitalventure connect

Multi antreprenori, in drumul catre succes, fac marea greseala de a uita sa se concentreze asupra afacerii pe care o conduc.


Aceasta este opinia lui Nils Granath, consilier pe fuziuni si achizitii din cadrul firmei de consultanta Cartagena Capital.

”Daca vrei sa vinzi o afacere cu maxim de profit nu trebuie sa incepi sa visezi la Ferrari, iahturi sau vile. Nu uita sa te ocupi de afacerea ta asa cum trebuie pana realizezi cu succes tranzactia”, a afirmat Granath, prezent la evenimentul Venture Connect, organizat in parteneriat cu Ziarul Financiar.

Acesta considera ca, printre greselile pe care le fac oamenii de afaceri cand vor sa faca un exit, se numara si relatiile limitate cu potentialii cumparatori si lipsa unui consilier pe fuziuni si achizitii.

Pentru a vinde un business la valoarea maxima, trebuie indeplinite cateva conditii, atrage atentia Granath.

Printre acestea se numara ajungerea la un acord deplin intre actionari, documentatia pregatita, o situatie financiara solida a companiei si un plan de afaceri bine pus la punct si adus la zi.

Trebuie evitate greseli de genul furnizarii prea devreme de informatii detaliate, cedarea prea usoara in fata cumparatorilor, o limba engleza nepusa la punct sau atasamentul emotional fata de o companie mare de IT. 

Granath atrage atentia asupra faptului ca potentialul de dezvoltare al afacerii in viitor este mai important decat veniturile realizate in prezent.

Un exemplu edificator in acest sens il reprezinta Instagram, platforma online de photo-sharing, cumparata in aprilie 2012 de Facebook pentru suma totala de aproape un miliard de dolari.

La acea data, Instagram avea circa 13 angajati si venituri aproape de zero.

Foto: Norbert Aepli (Wikimedia).


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement