GolinHarris a promovat campania de strangere de fonduri, printr-o strategie dedicata de comunicare, care a inclus actiuni de media relations, social media si VIP engagement.
Dintre vedetele implicate, Dani Otil a participat la conferinta de presa de lansare a campaniei si a sustinut proiectul pe toata durata sa. O parte dintre clientii KFC au avut chiar sansa sa comande celebrele aripioare picante chiar de la Dani, in ziua cand acesta a “lucrat” intr-unul din restaurante, indemnandu-i pe clienti sa doneze pentru copiii fara posibilitati, care nu pot merge la liceu.
„Colaborarea cu World Vision a inceput cu 6 ani in urma, iar acum putem spune ca proiectul a devenit deja o traditie pentru noi in Romania. Anul acesta am strans 70.000 de euro, aproape de doua ori mai mult decat in 2012 (37.000 euro), reusind astfel sa ajutam, pe langa cei 57 de copii din judetul Dolj inscrisi initial in program, inca 25 de tineri din judetul Iasi. GolinHarris a avut un rol important in atingerea acestor rezultate prin crearea si gestionarea componentei de comunicare a programului“, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
GolinHarris a incurajat discutiile despre situatia copiilor de la sate care pot avea o sansa la o educatie mai buna cu ajutorul programului “Vreau in clasa a noua” pe paginile de Facebook KFC Romania si Pizza Hut Romania prin The Bridge™, un hub de comunicare multimedia GolinHarris unic pe piata din Romania.
„Vreau in clasa a noua este un proiect de CSR cu un impact real in viata a zeci de tineri care au astfel sansa la educatie. Iar faptul ca prin actiuni de PR si cu sprijinul ambasadorilor campaniei am reusit sa mobilizam clientii KFC si Pizza Hut pentru a strange aceasta suma impresionanta in doar patru saptamani este o confirmare a eficientei actiunilor de comunicare in proiectele de CSR”, a declarat Irina Roncea, Senior Manager, GolinHarris Bucuresti.
Anul acesta, 82 de copii fara posibilitati materiale vor beneficia de burse pe perioada liceului. In perioada 1 - 31 octombrie 2013, oricine a putut dona 1 leu in restaurantele KFC si Pizza Hut din Romania, fara a fi nevoit sa cumpere ceva.
In cei sase ani de implicare in campania „Vreau in clasa a noua”, KFC si Pizza Hut impreuna cu clientii lor au adunat mai mult de 240.000 de euro, suma care pana in prezent a ajutat 671 de copii sa isi continue studiile la liceu.
Campania „Vreau in clasa a noua” face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativa internationala din sectorul privat, lansata de World Food Programme, o subsidiara a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief este sustinut anual de YUM!, fiind prezent in peste 130 de tari si teritorii si in mai mult de 39.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell si implicand aproape 1,5 milioane de angajati.