Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ei au creat un produs 100% romanesc, unic in lume. Vezi cum au reusit


Ei au creat un produs 100% romanesc, unic in lume. Vezi cum au reusit
de la 26 Apr. 2018
Ei au creat un produs 100% romanesc, unic in lume. Vezi cum au reusit
Tags: jocprodus unicprodus romanescboard games

Compania AfterRace Games a creat un joc unic in toata lumea. Jocul de societate Triathlon Series imbina pasiunile creatorilor sai, Andrei Dordea si ale altor trei prieteni: cea pentru sport, triatlon in special, si cea pentru board game-uri.


"Ideea si unele mecanisme au stat in background cam zece ani. Ceea ce nu stiam e ca ne vom apuca de sport si ca va deveni noul viciu. Acest lucru s-a intamplat de sase ani incoace. Cele doua traiectorii, aparent paralele, s-au intalnit in AfterRace Games", a spus Andrei Dordea.

Jocul nu a fost gandit ca un business la inceput, ci ca un proiect secundar al unei afaceri deja existente, Scriptmedia, o agentie de advertising.

 "Boardgame-ul s-a nascut ca un proiect boem, un pariu castigat cu noi, cum ca ne facem timp, printre proiecte si clienti, sa ne urmam si visurile." a adaugat creatorul jocului.

 Andrei Dordea spune ca in cadrul agentiei se deruleaza mai multe proiecte sportive, iar acest joc este de fapt, un instrument de marketing.

"Consideram ca, dupa un an si jumatate de la lansare, ne-am recuperat investitia initiala si de marketing de 50.000 de euro", spune Andrei Dordea.

Jocul a fost lansat in cadrul celui mai mare targ de board games din Europa, iar prima comanda a venit din Asia. Ei au vandut 150 de unitati pentru pietele din Asia si inca 150 pentru Romania.

 "Acum vindem in toata lumea, pietele din Statele Unite si Marea Britanie fiind cel mai interesate", explic─â Dordea.

Publicul pentru acest joc este diferit fata de cel al jocurilor clasice board games. Acesta este mai degraba amator si mai putin jucator avid ale acestui tip de joc.

Productia produsului care se vinde peste tot in lume se face in Romania.

 "Productia se face in Romania, acesta fiind al doilea pariu castigat: sa facem un produs unic in lume, 100% romanesc, in tot procesul de la idee la executie”, spune el.

Nu este deloc usor sa creezi un board game. Este nevoie de un concept, de anumite mecanisme si mai ales de reguli clare de joc. Dupa toate acestea e nevoie si de o etapa de testare si modificare pana cand producatorii cred ca este destul de interesant si competitiv, in acest caz, unic.

 "Idee, tema, mecanism, optimizare, testare si multa distractie”, enumera Andrei Dordea ingredientele necesare in acest demens.

 "Este singurul joc din lume inspirat din triatlon si ceea ce e cert este ca va ramane primul", adauga producatorul.

Romanii vin puternic in urma germanilor sau americanilor in ceea ce priveste apetitul pentru jocurile de societate, jocuri cu traditie, de altfel. Nu se stie cum va evolua aceasta industrie in urmatorii ani, insa fondatorul NSKN Games spune ca nu sunt amenintari "existentiale pentru industria de board game-uri si nici nu cred ca vor aparea curand. Eu sper ca jocurile pe tabla sa ajunga macar la un sfert din popularitatea celor video."

Andrei Dordea, unul dintre creatorul produsului romanesc, unic in lume, declara ca "o seara de joc este un context pentru relaxare, o experienta unica de fiecare data, iar acest gen de «retreat» social va fi cautat si intr-un viitor controlat, parca mai mult ca niciodata de viteza si nevoia de reactii rapide, care, fara un balans, te secatuiesc de energie".

Asadar, el pune in evidenta ca oricat de mult ar evolua societatea, jocurile de tipul acesta vor ramane in preferintele oamenilor.
 
Citeste si: Cum poti face bani usor, chiar de acasa


Online Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016