Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Studiu: Daca nu se reorganizeaza, companiile de top nu vor supravietui

Studiu: Daca nu se reorganizeaza, companiile de top nu vor supravietui
de la 13 Iun. 2013
Studiu: Daca nu se reorganizeaza, companiile de top nu vor supravietui Tags: companii de topreorganizareangajatimulti-tasking

Majoritatea companiilor globale de top isi reorganizeaza radical structura operationala ca raspuns la criza financiara globala si la consecintele economice ce decurg de pe urma ei.


Raportul  Ernst&Young „Delivering tomorrow’s companies today” evidentiaza faptul ca se poate observa aparitia unei noi organizari a serviciilor de business la nivel global, un fel de ”noua companie in interiorul companiei” care combina intr-o singura unitate cat mai multe dintre activitatile fara expunere directa la client menite sa deserveasca restul afacerii. 

Orientarea catre organizatiile globale de servicii suport de business reprezinta un pas inainte in schimbarea centrelor de servicii partajate si a solutiilor de outsourcing care au fost implementate de marile multinationale de top in ultimii 20 de ani.   


Conceptul de servicii partajate a fost dominat, la inceput, de serviciile pentru IT si pentru cele financiare, insa s-a extins treptat si pe zona unor alte functii, cum ar fi cea de HR sau de achizitii. In unele cazuri, aceste procese au fost externalizate catre un tert furnizor specializat, insa au existat si companii care au optat sa opereze prin centre proprii de astfel de servicii.
 
 Pentru orice varianta s-ar fi optat, principalul obiectiv vizat a fost mutarea operatiunilor de rutina si a proceselor catre specialisti, in speranta ca acestia vor reusi sa le proceseze mai eficient si mai ieftin.
 
Multe companii s-au bucurat de un real succes in urma unor astfel de solutii, insa in ultimii ani rentabilitatea acestora a inceput sa scada, mai ales din pricina abordarii prea rigide si prea functionale a acestor servicii partajate. Turbulentele economice din pietele din intreaga lume, aparute in urma crizei financiare, au dat lucrurile peste cap, fortand multinationalele sa gaseasca noi cai de operare.

In organizatiile globale de servicii de business, angajatii nu mai au doar roluri strict functionale si concentrate doar pe un segment foarte ingust, ci asista companiile intr-o gama mult mai larga de discipline. Acest concept recunoaste faptul ca multe dintre procese se repeta in cazul diferitelor functii de business sau ca necesita implicarea mai multor parti din companie.  
 
Prin includerea acestor angajati intr-o singura organizatie, echipa poate sa beneficieze de pe urma experientei fiecaruia, sa foloseasca mai bine cunostintele tuturor si sa furnizeze servicii mai coerente colegilor din zona de business. O astfel de echipa ofera procesari complete de servicii suport pentru mai multe functii, mult mai rapid si la o calitate superioara.
 
Pe de alta parte, organizatiile globale de servicii de business seteaza noi niveluri de competitivitate a costurilor, de cele mai multe ori, ca urmare a unor imbunatatiri semnificative de productivitate. Angajatii care lucreaza in echipe ce servesc mai multe functiuni de business au o viziune mai clara asupra factorilor care influenteaza atat costurile cat si valoarea.
 
 
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement