Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cine a castigat proiectul de 1,5 milioane de lei pentru amenajarea centrului comercial ParkLake


Cine a castigat proiectul de 1,5 milioane de lei pentru amenajarea centrului comercial ParkLake
de la 08 Aug. 2016
Cine a castigat proiectul de 1,5 milioane de lei pentru amenajarea centrului comercial ParkLake
Tags: park lakecentru comercial parklakeflori

Grupul Floria, care opereaza floraria online Floria.ro, divizia corporate si reteaua de florarii Floria in Strada, a castigat proiectul pentru amenajarea cu plante si verdeata a ParkLake. Valoarea proiectului depaseste 1.5 milioane lei.


"Proiectul pe care il demaram in cadrul parteneriatului cu ParkLake este unul extrem de ambitios si va deveni, cu siguranta, un reper pentru amenajarile florale si peisagistice din Romania. Este probabil cel mai valoros proiect de amenajari florale dintr-un centru comercial din Romania. In cadrul lui vom folosi aproape 10.000 plante si flori, pentru a forma o sinergie intre interiorul centrului comercial si parcul aflat in imediata sa vecinatate", declara Andreea Floristeanu, Project Manager for Corporate Segment in Grupul Floria.

Echipa de amenajari florale a Grupului Floria va demara proiectul in a doua jumatate a lunii august, intr-un ritm accelerat, urmand ca la deschiderea centrului comercial, programata pe 1 septembrie, proiectul sa fie finalizat.

Amenajarile florale si peisagistice, o noua linie de business in dezvoltarea Grupului Floria
Divizia online, reprezentata de floraria online Floria.ro, ramane motorul principal de crestere a Grupului Floria.  Floria.ro isi pastreaza pozitia de lider pe piata florariilor online din Romania si sustine dezvoltarea diviziei offline. In 2015, Grupul Floria a facut primii pasi catre offline,  prin deschiderea florariilor Floria In Strada din Ion Campineanu 22 si Dorobanti, iar anul acesta Floria demareaza primele proiecte de amploare in zona amenajarilor florale si peisagistice comerciale.

„Aceasta prima jumatate a anului a fost marcata de proiectele din zona amenajarilor florale si peisagistice. Vorbim atat de proiecte comerciale, pentru mall-uri, spatii de birouri sau restaurante,  dar si de proiecte personale ample, gradini sau interioare in care plantele ocupa spatii importante. Sunt proiecte complexe si necesita o expertiza vasta in domeniul floristic si know-how in management de proiect, pilonii dupa care am construit echipa care gestioneaza aceasta zona”  spune Marina Popescu, Director General Floria.ro.

Astfel, cu ocazia proiectului ParkLake, Grupul Floria consolideaza noua directie strategica de business, amenajarile florale si peisagistice, comerciale sau personale, adaugand in portofoliul sau cel mai important proiect demarat in Romania pentru un spatiu comercial.

Cu o dezvoltare dinamica, sustinuta de investitii ce au depasit 500.000 euro in ultimii doi ani, Grupul Floria vizeaza ca pana la finalul 2017 sa devina cel mai important grup de firme din domeniul floristic din Romania. Anul acesta echipa Grupului Floria a ajuns la 40 persoane, urmand ca pana la finalul anului sa fie recrutate inca 10 persoane.

„O dezvoltare accelerata este posibila doar avand alaturi o echipa puternica si o structura foarte bine organizata, iar anul acesta a fost un an de crestere si pe acest plan. Ambitia noastra este sa ajungem cel mai mare jucator pe piata de flori din Romania –fie ca vorbim de online, unde suntem lideri, fie ca vorbim de zona de florarii, evenimente, proiecte de amenajare floristica sau alte zone ale pietei. Anul acesta am inceput sa functionam ca o corporatie, in special din perspectiva modelului de business, dar si ca relatii intre divizii si mod de lucru. Echipa a crescut, ne-am mutat sediul, iar acum Floria ocupa un etaj intreg dintr-o cladire de birouri de langa Piata Victoriei -Buzesti Office, din Buzesti nr. 71,” adauga Marina Popescu.


Editorialist Manager.ro
6 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016