Garantia succesului in vanzari: programele de crestere a brandurilor
Inovatie in publicitate - agentia de publicitate Brand Support dezvolta branduri in Romania prin programe inovatoare de crestere, ce garanteaza si o crestere a vanzarilor pe piata din Romania, nu doar a vizibilitatii. Programele sunt configurate in functie de nevoile reale ale fiecarui brand, sunt personalizabile si reprezinta un tip de serviciu complet nou pe piata noastra.
Programele sunt configurate in asa fel incat fiecare companie-client poate adera la un model pe care il considera potrivit business-ului si brandului sau. Varianta "one-size-fits-all" este de mult depasita.
"Fiecare companie-client are dreptul de a accesa know-how superior si programe de crestere unde rezultatele sunt vizibile.
Ce se intampla azi in publicitatea din Romania se muleaza pe modele standard si nu mizeaza neaparat pe cresterea brandurilor cu programe sustinute si dovedite", ne spune antreprenorul si fondatorul agentiei, Ionut Harabagiu.
Ce vedem azi este doar un rezultat: clientii nu sunt incurajati sa ceara la propriu cresterea vanzarilor lor prin campaniile de promovare pe care le propun agentiile lor. Noi includem in program garantarea cresterii vanzarilor, ceea ce este intr-adevar revolutionar.
O agentie ar trebui sa fie capabila sa isi asume impreuna cu clientul ei rezultatele campaniei, intr-un parteneriat real si sustenabil. De asemenea, un parteneriat presupune si o pozitie ferma a agentiei pe directia de campanie despre care se considera ca poate aduce cresterea reala si concentrarea pe rezultate. Exista cazuri de investitii in publicitate, care nu sunt mici, dar care pur si simplu nu au functionat. Cate branduri sunt pe TV fara sa fie listate in magazine? Intotdeauna procesul "Start by fixing the basics" va functiona si va genera crestere, respectiv bugete, pentru o investitie in promovare corecta si echilibrata.
"Modelul american a functionat si functioneaza excelent in Romania. Programele noastre de crestere vin dintr-o societate care practic a inventat promovarea si care inca este lider mondial in domeniu. Romania a optat sa adopte modelul american in multe perspective, de aceea aplicarea in publicitate a unor programe care garanteaza cresterea este fireasca", adauga Ionut Harabagiu.
Programele de crestere dezvoltate de agentia Brand Support sunt testate si functionalitatea lor dovedita inca de la inceputul lui 2015. Ele includ module de crestere accelerata a brandurilor si vanzarilor, module de crestere digitala pentru brandurile care isi desfasoara businessul in mediul online, crestere pentru retail, unde expertiza de trade marketing excellence a agentiei isi spune cuvantul, si programul de crestere integrata, program amplu de abordare a brandurilor intr-o perspectiva complet inovatoare. Programele cuprind si studii de piata cu metodologii inovatoare, care dovedesc concret eficienta campaniilor, respectiv ajustarea lor, inainte ca ele sa fie lansate catre public, asigurand astfel succesul.
Fondatorii agentiei au urmat sesiunile de mentoring din SUA, Philadephia, ale GAP International, companie de consultanta de management, cu un background solid in dezvoltarea mediului de afaceri din intreaga lume, cu mai bine de 30 de ani de activitate si cu un portofoliu impresionant de clienti la nivel mondial.