Investitie de un milion de euro pentru o retea de magazine de produse profesionale de ingrijire a parului
profihairshopproduse profesionaleingrijire profesionalafidelizare clientisaloane de infrumusetare
Profihairshop este numele primei retele de magazine de produse profesionale pentru ingrijirea parului. Cele cinci unitati inaugurate la nivel nationale au necesitat o investitie de 1 milion de euro.
Conceptul acestei retele este de a permite clientilor din Romania sa detina acasa produse profesionale la acelasi nivel calitativ ca cele de pe piata.
"Ideea Profhairshop a pornit de la cateva dintre cerintele clientilor si pietei din Romania. Atat doamnele cat si domnii care frecventeaza saloanele de infrumusetare, isi doresc sa aiba acasa si produse la acelasi nivel calitativ, dar cu o investitie decenta, iar noi tocmai acest lucru il aduce pe piata. In plus, pentru a le veni si mai mult in intampinare, avem personal specializat, cu background in industria de ingrijire profesionala, care consiliaza toti clientii in alegerea celor mai potrivite produse, conform bugetului si nevoilor individuale de ingrijire a parului. Conceptul nostru se bazeaza pe fidelizarea clientilor prin preturile oferite, ca si prin consilierea de calitate si adaptata fiecaruia", spune Cristina Fleaca, Managing Partner al brandului.
Cine este Profihairshop?
Prima retea de magazine de produse profesionale de ingrijire a parului, cu o experienta de patru ani, care ofera distribuie marci precum Cameo, SP, Matrix, Goldweel, Joico, Londa, L'Oreal, Schwarzkopf, Wella.
Brandul este prezent pe pietele din Bucuresti cu 4 unitati si Sibiu cu o unitate, dar expansiunea va continua anul viitor, in mall-uri, galerii comerciale, spatiile situate pe arterele comerciale din orasele mari.