Management for Customer Service Excellence, un simpozion sprijinit de Manager.ro
management for customer service excellencesimpozionmanager.ropartener mediaclientivbs business solutions
Doriţi să comunicaţi eficient şi să oferiţi credibilitate clienţilor dumneavoastră?
VBS Business Solutions vă invită să participaţi la simpozionul despre excelenţă în relaţia cu clienţii - "Management for Customer Service Excellence" în data de 14 Iunie 2012 între orele 10:30 - 18:30 la Capital Plaza - București.
În cadrul evenimentului veÅ£i afla de la cei mai buni speakeri în domeniu
tainele fidelizării clienÅ£ilor, având în vedere:
1. Puterea leadership-ului într-o companie orientată către client
2. Marketingul prin educarea clientului
3. Implementarea unei campanii eficiente de mystery shopping
4. Restaurarea încrederii prin gestionarea corectă a reclamaÅ£iilor
5. Ce nu se spune niciodată despre excelenţă
6. Când vânzarea È™i negocierea omoară relaÅ£ia cu clientul
7. Relaţia client-furnizor, un "organism viu"
8. Îmbunătăţirea serviciului ClienÅ£i prin managementul performanÅ£ei
9. Customer Care for "little clients"
10. ExcelenÅ£a în turismul românesc: offline versus online
"Este vital ca fiecare companie să conÅŸtientizeze importanÅ£a loializării clienÅ£ilor în crearea ÅŸi menÅ£inerea unei afaceri de succes, prin investiÅ£ia în perfecÅ£ionarea continuă a angajaÅ£ilor săi, pentru a oferi de fiecare dată un serviciu excepÅ£ional.
AngajaÅ£ii care relaÅ£ionează direct cu clienÅ£ii fac mai mult decât să aducă venituri firmei, reprezintă imaginea companiei în piaţă, iar dacă reclama negativă ridică costurile pierderii unui client la sume exorbitante, efectul cauzat de pierderea renumelui printr-un serviciu neprietenos este devastator", declara
Cosmina Voichiţa Meseşan, Manager VBS - Business Solutions, principalul organizator al evenimentului.
"Leadership-ul într-o organizaÅ£ie orientată spre client se simte ÅŸi se vede atât la fiecare om care reprezintă compania cât ÅŸi în fiecare acÅ£iune a acesteia. De aceea este important să dezvoltăm un spirit de “a ne păsa” de client mai mult decât a ne păsa de obiective, target-uri ÅŸi indicatori. Sigur că ÅŸi acestea sunt importante însă fără clienÅ£i sau cu clienÅ£i nemulÅ£umiÅ£i care se îndreaptă spre concurenţă nici nu mai avem despre ce discuta ÅŸi analiza cu privire la obiective, target-uri, etc. Mai mult, o puternică cultură organizaÅ£ională orientată spre client este mai greu de copiat de către concurenţă ÅŸi poate fi un avantaj competitiv însemnat în zilele noastre", relata
Cristian Fertea, trainer ÅŸi dezvoltator Academia Succesului.
"Pare mult mai uÅŸor să construim ÅŸi să menÅ£inem o relaÅ£ie, decât să vindem ÅŸi să negociem. Targetul de vânzări ÅŸi preÅ£ul sunt două elemente de presiune constantă în relaÅ£ia cu clienÅ£ii. Ce se poate face pentru a vinde suficient de mult ÅŸi a negocia suficient de bine, ÅŸi totuÅŸi să menÅ£inem relaÅ£ia cu clienÅ£ii? Dacă ai o problemă pe care vrei să o rezolvi, vino alături de noi pentru a căuta cele mai potrivite soluÅ£ii pentru tine", menÅ£iona
Vlad Dutescu, manager Sandler Training în România
Evenimentul este dedicat companiilor orientate către client: manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vânzări, Customer Care.
Simpozionul Management for Customer Service Excellence va reuni cei mai importanÅ£i speakeri din domeniu: Cosmina VoichiÅ£a MeseÅŸan – General Manager VBS Business Solutions,
Ovidiu Atanasiu – Senior Consultant Accelera Business Strategy,
Florin Barhalescu – General Manager Icar Tours,
Vlad Dutescu – Manager Sandler Training în România,
Adelina Cârstea – PreÈ™edinte AsociaÅ£ia Share Experience,
Cristian Fertea – Trainer È™i dezvoltator Academia Succesului,
Diana Matache – Business Developement Executive Dent Estet,
Cristian Cârstoiu – Fondator editura Audiosfera,
Adrian Brudan – Manager Solutii Performanta Strategică Acumen Integra.
PROGRAM EVENIMENT:
A.Management for Customer Service Excellence
10.30 – 11.00: Welcome Coffee
11.00 – 13.00: Partea I – Simpozion
13.00 – 13.30: Business Coffee & Networking
13.30 – 15.30: Partea II – Simpozion
B. Fidelizarea clienÅ£ilor începe la o cafea
15.30 – 16.00: Business Coffee & Networking
16.00 – 18.30: Schimb informaÅ£ional I / II (2 sesiuni de discuÅ£ii)
Pentru detalii ÅŸi înscrieri, vă rugăm să contactaÅ£i organizatorii la:
Tel: 0725.92 86 00 / 0751.09 00 12
E-mail: voichita@solutiideafaceri.ro; solutii@solutiideafaceri.ro
http://fidelizareclienti.blogspot.com/2012/05/comunicat-de-presa-management-for.html
http://www.solutiideafaceri.ro/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=6&cntnt01returnid=15
Pentru mai multe detalii:
Simona Straton - PR Manager
simonas@rs.ro
0213172587