Noriel anunta cel mai bun an financiar de la deschiderea afacerii in 2009
norielafaceri norielcifra afaceri noriel
Anul 2015 a adus noi produse si directii pentru business-ul Noriel, marcand deschiderea a sase noi magazine de tip MegaStore, de mari dimensiuni (750 - 1.000 metri patrati), ce ofera toate tipurile de produse pentru copii, de la cele de puericultura adresate copiilor de 0-3 ani, la obisnuitele jocuri si jucarii. Investitia medie pentru o noua locatie se ridica la 500.000 de euro, insa parte dintre aceste deschideri au fost si magazine Noriel clasice reorganizate.
"Anuntam din nou cel mai bun an pentru Noriel, de la deschiderea primului magazin Noriel in 2009, pentru a doua oara consecutiv. In 2015, ne-am concentrat mai mult pe formatul mare de magazine, MegaStore, am inchis unele formate mai mici, am consolidat segmentul online dupa ce anul trecut am introdus posibilitatea de a comanda online si ridica din oricare magazin selectat. Astfel, estimam ca 2015 s-a tradus printr-o cifra de afaceri de 30 de milioane, o crestere de aproximativ 30% fata de anul anterior", a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.
Retailerul ramane in continuare cea mai mare retea de jocuri si jucarii din Romania, cu 47 de magazine in tara, 13 dintre ele fiind in Bucuresti, insa extinderea in tara este planificata in noua formula de magazine si nu dupa modelul celor clasice Noriel Toys. Astfel, compania isi propune ca in 2020 sa ajunga la 100 de magazine, in special in format MegaStore, ceea ce ar putea duce la triplarea cifrei de afaceri.
Extinderea produselor Noriel Bebe si categoriilor de produse
Odata cu extinderea magazinelor one-stop-shop si oferta de puericultura este mai larga incluzand din anul 2016 si scutece sub brandul propriu Noriel, pe langa produsele de ingrijire, de siguranta, mobilier sau scaune auto si hrana.
In plus, pentru prima data Noriel a intrat pe categoria de fashion cu haine pentru mamici si copii cu varste intre 0-14 ani, oferta fiind disponibila online, pe noriel.ro, si in magazinele MegaStore. Categoriile de produse variaza de la body-uri, bluze, pantaloni, rochii la incaltaminte sau chiar trusouri de botez si sunt grupate pe trei categorii de varsta: 0-2 ani, 3-6 ani si 7-12 ani.
Best-sellers in Noriel
Noriel investeste in continuare in doua tendinte principale identificate in piata de jocuri si jucarii: produsele de licenta si jucariile educative. Printre cele mai vandute jucarii ale companiei Noriel se numara astfel atat licente internationale cum este cazul Frozen, cat si produsele marca proprie Noriel cum sunt Micul Artist, Plastellino, Maia, Color Chic, Noriel Pets, Noriel bebe, Noriel Pad.
Evolutia segmentului online
Segmentul online a crescut si in acest an datorita unor serii de investitii si schimbari. Ultimii doi ani au insemnat investitii in dezvoltarea echipei de online, o oferta mai bogata, raspuns si livrare rapida. Astfel incat anul trecut website-ul noriel.ro are o interfata noua si a fost introdusa posibilitatea de a comanda online produsele si de a le ridica din oricare magazin selectat de clientul din tara, fara costuri suplimentare.
In 2014, vanzarile de pe www.noriel.ro au inregistrat o crestere de 60% a comparativ cu 2013, iar estimarile unui trendul ascendent s-au confirmat si in 2015, cand se estimeaza ca vanzarile online au crescut cu peste 40% fata de 2014.
Compania Noriel a fost infiintata in 1993 de catre sotii Mirela si George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a inceput prin a produce jocurile bine-cunoscute ca "Nu te supara, frate", "Comoara lui Piticot" sau "Pacalici" in diverse sectii din Bucuresti, iar in 1999 a infiintat propriul centru de productie in Prahova. Astazi compania are o linie bogata si variata de produse proprii, care include jocurile romanesti deja celebre, plusuri si jocuri educative precum Plastelino sau Micul Artist.
Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email:
mariat@rs.ro