Wienerberger isi creste afacerile cu 16% pe o piata internationala in scadere
wienerbergerafacericrestereprofit netconstructiicaramizi
Winerberger, cel mai important producator de caramizi la nivel mondial, a anuntat pentru 2011 o cifra de afaceri de 2,02 miliarde euro, in crestere cu 16% fata de anul anterior si un profit net de 41 milioane euro.
In Romania, Winerberger Sisteme de Caramizi a continuat sa isi mentina pozitia de lider al pietei. Porotherm, principala marca a companiei la nivel local, ramane brandul cu cea mai buna perceptie in randul consumatorilor, potrivit unui studiu Winerberger.
"Wienerberger a facut pasi extrem de importanti la nivel local in 2011, pregatind dezvoltari strategice ulterioare. Compania s-a pozitionat ca un partener de incredere al arhitecturii locale, prin proiectele pe care le-am sustinut si prin gama de produse si servicii care au fost recunoscute si premiate la nivel national si international de diferite organizatii profesionale ale arhitectilor", declara
Corneliu Fecioru (foto), Member of the Board Wienerberger Sisteme de Caramizi, Sales and Marketing .
Wienerberger a sponsorizat in 2011 la nivel local organizarea concursului de arhitectura pentru desemnarea celei mai bune solutii de amenajare a Pietei Universitatii. De asemenea, compania a sponsorizat amenajarea strazii dedicate arhitecturii in cadrul evenimentului cultural Strada de C’arte, care a atras mii de vizitatori, precum si o serie de alte proiecte organizate sub egida Ordinului Arhitectilor din Romania. "Vom continua sa fim alaturi de arhitecti prin calitatea superioara a produselor si serviciile dedicate, aceasta fiind parte din strategia internationala a companiei de a promova arhitectura sustenabila", adauga Corneliu Fecioru.
"Aceste rezultate confima faptul ca suntem pe drumul cel bun. Dupa ce am trecut de etapa de restructurare, am repozitionat compania si ne-am concentrat atentia pe produsele premium si pe sisteme si solutii eficiente energetic, in ideea de a utiliza capacitatile operationale ale companiei pentru dezvoltarea ulterioara a grupului. Succesul acestor masuri a fost evidentiat de rezultatele din 2011: am crescut cota de piata in cele mai multe tari, desi a trebuit sa operam si cresteri de preturi din cauza inflatiei", declara Heimo Scheuch, CEO Wienerberger AG.
In privinta activitatii din 2012, compania se asteapta la o revenire a stabilitatii pietelor din Europa Centrala si de Est, desi nu pot fi formulate estimari precise in acest moment.