Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

25% din tranzactiile din Romania sunt facute de pe dispozitive mobile, iar miercurea si joia se cumpara cel mai mult online - sunt doar doua din concluziile GPeC Summit

25% din tranzactiile din Romania sunt facute de pe dispozitive mobile, iar miercurea si joia se cumpara cel mai mult online - sunt doar doua din concluziile GPeC Summit
de la 15 Mai. 2015
25% din tranzactiile din Romania sunt facute de pe dispozitive mobile, iar miercurea si joia se cumpara cel mai mult online - sunt doar doua din concluziile GPeC Summit Tags: gpec summitmagazin onlinemarketing afiliatseo

GPeC Summit, cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, a avut loc in zilele de 11-12-13 Mai 2015, la Bucuresti. Evenimentul a reunit peste 850 de participanti si unii dintre cei mai buni speakeri internationali si romani, invitatul special al evenimentului fiind geniul in marketing online, Neil Patel.

In cadrul Conferintei din ziua de 11 Mai, pe scena GPeC Summit au urcat nu mai putin de 8 speakeri internationali de top. Potrivit lui Matt Komorowski (PayPal), 25% din tranzactiile online  din Romania sunt facute de pe device-uri mobile, procent care depaseste usor media tarilor din jur precum Polonia, Bulgaria sau Ungaria, dar este inca departe de piata din UK unde acesta se situeaza la 65%.

Matt Komorowski a vorbit si despre serviciul PayPal Refunded Returns, un serviciu menit sa incurajeze magazinele online romanesti sa vanda international, prin intermediul caruia PayPal asigura o buna parte din costurile de livrare, in cazul retururilor de produse.

Potrivit lui Dorin Boerescu, CEO 2Parale, zilele saptamanii in care au loc cele mai multe tranzactii online sunt miercurea si joia. Valoarea medie a unei tranzactii in IT&C este de 700 lei, 140 de lei in fashion, 200 de lei pentru produsele destinate copiilor si 220 de lei pentru produsele home & deco.

Craig Sullivan, unul dintre cei mai buni specialisti internationali in optimizarea conversiilor, a vorbit despre importanta testelor A/B, punctand greselile pe care le fac magazinele online. “Customer Journey is in your head – drumul pe care il vrei tu, nu este si cel real, de aceea este important sa testezi intotdeauna si sa nu gandesti tu in locul clientului”, a spus Sullivan in cadrul GPeC Summit.

Matthew Woodward, expert in SEO si marketing afiliat, a oferit audientei exemple concrete despre cum poate ajuta blogul la cresterea vanzarilor in e-commerce, de ce este important si cum sa creezi continut care sa te faca relevant si sa atraga noi potentiali clienti. Sfat practic pentru magazinele online: “Never sell on your eCommerce blog. Use your blog only for engage your future clients” – Matthew Woodward.

Invitatul special al GPeC Summit, Neil Patel, a dezvaluit 6 metode mai putin ortodoxe prin care magazinele online isi pot optimiza conversiile si, astfel, dubla vanzarile. “E-Commerce este la fel ca dating-ul: cand nu cunosti bine persoana de langa tine, nu esti dispus sa ii acorzi incredere. Asa se intampla si in cazul magazinelor online – daca utilizatorii nu te cunosc, nu vor cumpara de la tine”, a concluzionat Patel.

Autorul best seller-ului international “You should test that!”, Chris Goward (WiderFunnel), invitat pentru a doua oara la GPeC Summit, recomanda magazinelor online sa nu creada in spusele “expertilor” care nu au testat ipotezele pe care le sustin. De aceea este bine intotdeauna sa testezi orice modificare facuta pe site, pentru ca ecuatia de succes a optimizarii conversiilor este “Marketing + Ştiinta”, conform spuselor lui Goward.

Yauhen Khutarniuk (SEO PowerSuite) a vorbit despre cateva tehnici de optimizare SEO pentru anul 2015, oferind exemple concrete pe care magazinele online le pot aplica imediat, in asa fel incat sa fie cat mai bine optimizate pentru motoarele de cautare.

Simo Ahava, Senior Data Advocate la Reaktor, a intrat in detalii tehnice despre Enhanced E-Commerce pentru Google Analytics si Google Tag Manager, aratand ca datele sunt extrem de importante pentru magazinele online, ajutandu-le enorm in strategia de business si in campaniile de marketing.

Ivan Mazour (CEO & Founder Ometria) a explicat de ce marketingul traditional a incetat sa existe si a oferit cateva strategii automatizate care pot creste engagement-ul utilizatorilor si, evident, vanzarile magazinelor online.

Ziua de 11 Mai din cadrul GPeC Summit s-a incheiat cu o sesiune extraordinara, pentru prima oara in Romania, in cadrul careia Neil Patel, Chris Goward, Craig Sullivan, Simo Ahava si Ivan Mazour au fost pe aceeasi scena si au raspuns intrebarilor moderatoarei Raluca Georgescu (Co-Organizer GPeC), precum si celor adresate din partea publicului.

Urmatoarele doua zile de GPeC Summit au fost dedicate workshopurilor specializate – nu mai putin de 13 workshopuri in paralel in care s-au dezbatut subiecte precum: optimizarea conversiilor, cresterea vanzarilor prin Facebook, inbound marketing, strategii de business, tool-uri e-commerce, m-commerce, PPC etc.

“GPeC Summit a atins deja un nou nivel: peste 850 de participanti (parte din ei din Bulgaria, Ungaria, Polonia, Austria si Germania), unii dintre cei mai buni speakeri internationali pentru prima oara in Romania, 3 zile de continut e-commerce premium. Le multumesc tuturor celor care ne-au fost alaturi la editia care marcheaza primii 10 ani de GPeC!”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
—————————————————

GPeC 2015 este un eveniment powered by FAN Courier
    
Sustinut de: AVON, ContentSpeed, DPD Romania, eMAG, Fulfill, Garanti Bank, Microsoft Romania, MiniPrix, New Black, NewsMAN, Orange Romania, Retargeting, SameDay Courier, SEO Power Suite, Visa Romania, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Radioul oficial: Kiss FM

Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, AgileMedia, Alin Dobrin Photo Graphics, Caracteristic, EasyHost, Ecompedia, enRose, Euroweb, EventLink, Hubstore, Marketizator, Saveur, Silkweb, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor

Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, BusinessWoman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, Hotnews, HRBExpert, JurnalulDeAfaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, PRwave, Romania Pozitiva, ShopMania, Smark, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro,TechCafe, Ziare.com

Bloggeri parteneri GPeC: Alin Vlad /Anca Duma / Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro/ Carmen Albisteanu / Chinezu /Corina Maria Scheianu / Elena Ciric /Fulvia Meirosu / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Sabina Cornovac / Sorin Rusi


GPeC 2015 - De 10 ani scriem impreuna Istoria Comertului Electronic Romanesc
--------------------------------------------------

Contacte presa:
 
Andrei RADU                
CEO & Founder GPeC
andrei.radu@linkmagazine.ro
+40 729 269 718

Raluca Georgescu
Strategy & Marketing Director GPeC
raluca.georgescu@gpec.ro
+40 722 664 301

Despre GPeC - Gala Premiilor E-Commerce

GPeC (Gala Premiilor eCommerce) este cel mai important eveniment de comert electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online. Mai multe informatii despre GPeC pot fi gasite pe urmatoarele canale oficiale:

• Website GPeC - http://www.gpec.ro
• Profil LinkedIn GpeC - https://www.linkedin.com/company/gpec---romanian-ecommerce-awards-gala
• Pagina Facebook GPeC - https://www.facebook.com/GPeCro
• Profil Twitter FPeC - https://twitter.com/gpecro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement