Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei in cadrul TeCOMM Bucuresti

eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei in cadrul TeCOMM Bucuresti
de la 09 Mar. 2016
eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei in cadrul TeCOMM Bucuresti Tags: ecommercemarketingmagazin onlinecopywritingtecomm

eCommerce 2016: Despre arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii, copywriting si nu numai in cadrul TeCOMM Bucuresti

Romanii sunt tot mai mult on-line, iar interesul pentru online creste si in randul celor care detin afaceri in offline. Cumparatorii au puterea, iar business-ul fiecaruia din acest domeniu nu poate supravietui fara clienti, succesul fiind al business-urilor care reusesc sa fidelizeze si sa readuca clientii pe site-ul lor.

Power to the customers este conceptul editiei aVIII-a TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucuresti, eveniment ce va avea loc  in  21 Aprilie in cadrul Athénée Palace Hilton. Aceasta editie va sublinia importanta intelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor acestuia, fidelizarii si a modului in care business-urile online este necesar sa isi realizeze strategiile pentru ca acestia sa se intoarca pe site, convertindu-se in mod repetat.

Printre speakerii care vor trece pragul conferintei de eCommerce din Capitala, TeCOMM Bucharest, se numara si Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si ecommerce din UK). Acesta lucreaza cu branduri din eCommerce de renume international carora le planifica, le pune in aplicare si le imbunatateste strategia de comert digital precum: Laura Ashley, Next, BBC, Fat Face, Tate si Red Bull.

Chris cunoaste foarte bine toate aspectele ce tin de User Experience, precum “calatoria” online a clientului, arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii si inclusiv copywriting.

Cum transformi o experienta obisnuita a clientului pe site-ul tau intr-una extraordinara ne va spune Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si ecommerce din UK) in 21 Aprilie la TeCOMM Bucuresti.

“Experienta oferita clientului este una dintre metodele in continua crestere a importantei privind rolul jucat in diferentierea fata de competitori. Insa nu mai este suficient sa oferi clientului doar o simpla experienta; aceasta trebuie legata de alte aspecte ale business -ului, precum magazinul, serviciile de livrare si retururile”.

In prezentarea sa din cadrul TeCOMM “How to make your ecommerce site world-class” Chris Jones va dezvalui de ce experienta pe care clientul o are este esentiala pentru orice business de ecommerce de talie mondiala: “Daca experienta clientului pe site-ul tau este extraordinara, sunt sanse mai mari sa castigi mai mult si mai des. Nu este neobisnuit sa te trezesti gandindu-te la fel de fel de metode care de care mai ciudate si mai minunate de a imbunatati experienta clientilor. De cate ori nu s-a intamplat sa ai idei geniale, care n-au mai ajuns sa fie implementate din cauza costurilor sau incertitudinii cauzate de ROI”.

Acesta va oferi sfaturi tangibile, venite din practica, pentru a ajuta ca business-urile sa ofere clientului o experienta exceptionala. Va oferi studii de caz, exemple de site-uri de ecommerce care mentin clientul pe primul loc, care au pus in practica strategii exceptionale care le-au ajutat afacerea si brandul. ”Succesul in eCommerce pentru noi este in primul rand despre rezultate, adica este vorba despre venit si profit. Implica, totodata, castiguri pe termen lung, prin construirea unei experiente insemnate de brand si de fidelizare a clientilor. Alte considerente precum implicarea de magazine si alte canale -  aspect care sa functioneze fara cusur din punctul de vedere al clientului”.


Retailerii online prezenti la TeCOMM vor avea mai multa claritate despre insemnatatea unei experiente de talie mondiala pentru client si se vor simti pregatiti sa abordeze tot ceea ce functioneaza ca un blocaj in calea experientei clientului pe website.

La TeCOMM Bucuresti (Athénée Palace Hilton) sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si specialisti de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor, specialisti/consultanti in ecommerce, agentii de web development, companii de IT, specialisti de marketing design/usability, promovare online si SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si de curierat.

Inscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor. Organizatorii au pregatit preturi speciale care ofera participantilor reduceri considerabile din pretul integral al biletelor, in functie de perioada inscrierii. In luna martie, preturile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro, mai mult, organizatorii ofera si reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preturile.

Gold Sponsor: MasterCard
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Partners: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Mediatic, Jobus, Creative News, Champollion

Despre Libero Events
Libero Events este agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si  targuri: Touristica.
-----------------------------------------------------
Laura BiriƟ
Project Manager Libero Events
0728484102
laura@liberoevents.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement