Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

STIHL Romania continua programul de investitii in calitatea magazinelor si la nivelul compartimentelor service

STIHL Romania continua programul de investitii in calitatea magazinelor si la nivelul compartimentelor service
de la 16 Mai. 2016
STIHL Romania continua programul de investitii in calitatea magazinelor si la nivelul compartimentelor service Tags: stihlstihl romaniamagazine stihl romaniaclubul tinerilor antreprenori

Compania STIHL Romania, care a inceput, in 2016, un amplu program de reconfigurare vizuala si functionala a retelei de distributie, va continua investitiile in cresterea calitatii magazinelor din reteaua STIHL si la nivelul compartimentelor de service, aproape 20% dintre acestea urmand sa fie utilate si reconfigurate dupa noi standarde in acest an.


"Desi absolut toti utilizatorii marcii STIHL beneficiaza de un nivel de service ridicat pentru orice tip de problema, am decis, ca pe langa programul de reconfigurare a retelei de distributie lansat in acest an, sa continam sa dezvoltam imaginea de calitate completa pe care STIHL a demonstrat-o constant de la intrarea pe piata romaneasca si in zona de service. Din cele 320 de magazine care comercializeaza produsele noastre in Romania, 295 dispun de ateliere de service, 15 dintre ele fiind deja reconfigurate, iar pana la sfarsitul lui 2016 alte 45 de magazine vor avea ateliere upgradate la noi standarde, astfel ca putem spune ca aproape intreaga retea va fi acoperita din acest punct de vedere", a declarat Ioan Mezei, director general STIHL Romania.

500.000 de utilizatori STIHL in Romania

In tara noastra exista in prezent peste 500.000 de utilizatori ai produselor STIHL, cifra record pentru piata romaneasca. In primele patru luni ale acestui an STIHL Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de aproximativ 10%, cele mai importante rezultate fiind consemnate pe segmentele motoferastraie si motocoase. De asemenea, vanzarile de consumabile, care detin o pondere de circa 50% din cifra de afaceri a companiei, au crescut fata de anul precedent. In categoria consumabile sunt incluse piesele de schimb, uleiurile, sinele si lanturile.

Compania a inceput un program de reconfigurare vizuala si functionala a retelei, proiect care va necesita o investitie de 5 milioane de euro.  Acesta presupune reamenajarea, la un nivel calitativ superior a magazinelor, pentru unele dintre ele, cu suprafata de minim 80 de metri patrati, existand si posibilitatea transformarii intr-un concept denumit de companie "flagship store STIHL". STIHL Romania si-a propus deschiderea a 51 de asemenea spatii de tip flagship store pana in 2017, urmand ca numarul acestora sa depaseasca 60, in urmatorii doi-trei ani.

"Conceptul de prezentare este unul revolutionar chiar si la nivelul retelei. Prin aceste proiecte, tara noastra a devenit un referential la nivel mondial in ceea ce priveste dezvoltarea retelei. Lucrurile se misca extrem de rapid, iar dealerii nostri au receptat foarte bine schimbarile pe care dorim sa le facem. Astfel, de la inceptul anului am reamenajat 26 spatii si am deschis 3 magazine de tip flagship, urmand ca pana in decembrie sa mai deschidem in 28 astfel de spatii reprezentativ", precizeaza Ioan Mezei.

STIHL va continua si proiectul “Clubul tinerilor antreprenori”, care sustine, prin programe de consultanta si training-uri, pregatirea viitorilor dealeri pentru preluarea stafetei la nivelul business-urilor STIHL de la parintii lor.

"In urmatorii zece ani circa 30% din business-urile STIHL vor fi in situatia de a preda stafeta. Suntem a patra tara europeana care a implementat Clubul tinerilor antreprenori si incercam sa devenim o referinta si pe acest subiect", a afirmat Ioan Mezei.  

STIHL a anuntat in 2015,  la nivel international, o crestere de 8,9%, atingand o cifra de afaceri record de 3,25 miliarde de euro. Compania germana intentioneaza sa investeasca 1 miliard de euro in dezvoltare pana in 2018. Investitiile globale de anul trecut au atins 235 milioane de euro, cel mai inalt nivel din istoria companiei. Anul acesta compania implineste 90 de ani, fiind infintata in 1926 de Andreas Stihl in Stuttgart. STIHL Romania este o companie detinuta 100% de firma mama si a fost infiintata in 1997. In prezent STIHL Romania importa motounelte sub brandurile STIHL si Viking.

Jurnalist Manager.ro
5 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement