Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

TeCOMM Bucuresti: 3 provocari ale unui magazin online la inceput de drum

TeCOMM Bucuresti: 3 provocari ale unui magazin online la inceput de drum
de la 29 Apr. 2015
TeCOMM Bucuresti: 3 provocari ale unui magazin online la inceput de drum Tags: magazin onlineecommercecomert onlinetecomm bucuresti

Mai sunt 10 zile pana la Conferinta de comert electronic TeCOMM Bucuresti (7-8 Mai, Crowne Plaza), in cadrul caruia proprietarii magazinelor online vor primi solutii cu aplicabilitate imediata pentru business-ul lor.

Serviciile operationale necesare unui magazin online:

“Daca in prezent comertului online din total retail este 2,5%, parerea mea este ca «e-commerce-ul» nu se va opri din crestere pana spre 50%. Acest lucru inseamna ca vom avea 10 ani de crestere certa pentru comerţul online, orice se va intampla cu economia romaneasca” - Bogddan Colceriu - CEO si unul dintre fondatorii Frisbo, prima platforma care ofera in prezent toate serviciile operationale necesare unui magazin online.



Bogdan Colceriu, CEO Frisbo, cofondator in Trilulilu.ro si asociat in Okian.ro, va vorbi in cadrul TeCOMM despre “Cum modifica solutiile logistice eCommerce-ul”, mai exact el va dezvolta conceptul de e-fulfillment. E-fulfillment este serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor in numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, impachetare si livrare sau chiar gestionare website, bazandu-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare si urmarire a comenzilor. In acest sistem, clientul plateste in functie de succesul propriului magazin online.

Preturile sunt in functie de comenzile preluate sau de marfa depozitata, astfel incat costul operational este direct proportional cu vanzarile realizate. Proprietarii magazinelor online ar trebui sa aloce cea mai mare parte a timpului catre marketing si vanzari, in realitate 80% din timp este alocat operationalului – pentru cei care folosesc sistemul clasic de logistica.

Bogdan are o experienta de 10 ani in marketing si ofera consultanta unor branduri importante, fiind un strateg cu expertiza atat in online, cat si in offline.

Protectia marcii pe Internet.  

Orice antreprenor cunoaste cat de greu se cladeste si ce importanta are un brand – o marca recunoscuta pe piata, dar si investitii de timp, energie si bani pentru publicitate, promovare, etc. Marca joaca un rol important in strategia de marketing si contribuie la consolidarea imaginii si reputatiei acestora.



Claudia Jelea, trademark expert - IP Boutigue va vorbi in cadrul conferintei TeCOMM Bucuresti despre “Provocarile marcilor comerciale in comertul online”. In prezentarea sa, Claudia va vorbi despre cateva probleme juridice cu care se pot confrunta cei care profeseaza in lumea eCommerce cum ar fi: protectia brandului, marci de nume de domenii, folosirea marcilor ca si cuvinte cheie in publicitate si produse contrafacute. Claudia va oferii sfaturi practice care sa ii invete pe participanti cum sa gestioneze situatiile in care se confrunta cu astfel de riscuri atunci cand fac business online.

Timp de peste 8 ani, Claudia Jelea s-a concentrat pe domeniile IT&C, eCommerce, proprietate intelectuala si protectia datelor personale. Momentan, Claudia conduce compania IP Boutique, o agentie trademark. Aceasta a absolvit doua masterate, unul specializat in legile IT, iar al doilea in Legea Europeana a proprietatii intelectuale in cadrul Universitatii Stockholm, Suedia.

Alegerea serviciilor de optimizare corecte.

Motoarele de cautare sunt sursa cea mai utilizata din care ne informam. Atunci cand se iniatiza un proces de SEO pentru un business trebuie tinut cont de cateva elemente importante, astfel ca rezultatele acestui proces sa fie in avantajul businessului.



Daniel Ene – CMO si Marian Malahin - CEO Agile Media, vor sustine un workshop despre “Cum alegi servicii de optimizare?”. Workshopul se va adresa in special clientilor care vor invata ce sa intrebe o agentie atunci cand iau decizia de a-si optimiza site-ul.
       
TeCOMM Bucuresti aduce in Romania si o serie de nume internationale importante ale domeniului precum Maik Metzen - Managing Partner AKM3 - una dintre cele mai mari companii internationale SEO din Europa, Martin Newman- CEO Practicology, Ralf Haberich, CCO in cadrul companiei Webtrekk si autorul cartii “Future Digital Business”, dar si alte nume internationale si nationale importate din industrie.

TeCOMM Bucuresti va avea loc in perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza.

Structura eveniment:

•    Ziua 1 - 7 mai:  Conferinta de Ecommerce - vor fi prezentari si dezbateri cu noutati, provocari si recomandari din domeniu.
•    Ziua 2 – 8 mai: Workshop-uri si MarkDay: 12 workshopuri in 2 sali paralele pentru cei interesati de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistica si trademark si alte 6 workshopuri dedicate specialistilor  in marketing digital in cadrul MarkDay.

Profita de ultimele zile de inscrieri si asigura-ti un loc in sala! Informatii despre speakeri, inscrieri si agenda evenimentului gasiti pe www.bucharest.tecomm.ro.

TeCOMM is powered by Urgent Cargus si Marstercard.
Suported by: MobilPay, ProfitShare, Mxhost, Mediatic, FreeWifi.
Offial Car: Toyota
Comunication partners: Okazii.ro, Trafic.ro, Gazduire.ro, ContentSpeed, Conversion Academy, GeoRanker, SEMDays, SEOMonitor, SilkWeb, ZelistMonitor, LumeaSEOPPC, Delazero, SmartBill, Ziare.com, Business24, Manager.ro, BrandReport, BusinessReview, Romania Libera, Jurnalul de afaceri, Romanian Copywritter, MarketNet, Softlead, Adhugger, Anis, IAA, MarketingPortal, Agora, Progresiv, Catalog Cursuri.ro, HRB, Profit360, Cabinetul de business, Doing Business, Iqads, Smark, Jobus.

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Libero Events este o agentie de evenimente in domenii precum: turism, home&deco, comert online, medical si antreprenoriat. De asemenea, organizam targuri si expozitii: Touristica. Portofoliu nostru contine si conferintele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Arcitecture Day, dar si workshopuri si seminarii.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement