Telekom Romania, recompensat cu doua premii la gala Romanian CSR Awards
gala romanian csr awardstelekom romaniapremii telekom
Doua proiecte de CSR concepute si implementate de V+O Communication pentru Telekom Romania au primit premii importante la gala Romanian CSR Awards. Premiile obtinute au fost: premiul I pentru proiectul "Teimplici.ro" la categoria "Sustinerea comunitatii" si premiul II pentru "Reciclam si inovam" la categoria "Campanii interne de CSR".
"Ne implicam in proiecte de responsabilitate corporativa. De cand suntem prezenti pe piata romaneasca, ne-am legat numele de o varietate de astfel de proiecte – de la cele sociale, de asistenta pentru categorii defavorizate, la cele de educatie sau la programe integrate de protectia mediului. Ne bucuram sa constatam ca bunele intentii si ideile noastre au prins radacini si isi fac simtite, de la an la an, efectele pozitive", spune Ruxandra Vodã, Director Comunicare al grupului de companii Telekom Romania.
Teimplici.ro este platforma online dezvoltata de Telekom Romania pentru a face auzita opinia tuturor membrilor comunitatii interesati de ceea ce se intampla in societate. Proiectul a demarat in luna iunie 2014 cu un sondaj de opinie a publicului larg cu privire la directiile prioritare pentru dezvoltarea societatii, in care este nevoie urgenta de proiecte si investitii.
Pana la 31 august 2014, peste 18.600 de voturi au fost inregistrate pe www.teimplici.ro. Organizatiile care s-au alaturat comunitatii teimplici.ro si ne-au sustinut in dezbaterea despre teme si arii de interventie prioritare sunt: Asociatia Telefonul Copilului, Smartatletic, Asociatia Amazonia, Asociatia Mai Mult Verde, Viitor Plus, Asociatia PAVEL, Fundatia Leaders. Utilizatorii, pe langã votarea temelor prioritare – educatie, sãnãtate, mediu, inovatie, dezvoltare si protectie sociala, au propus si au votat arii concrete de interventie asociate acestora. In urma votarii temelor si ariilor, precum si in urma feedbackului comunitatii Teimplici.ro, am ajuns la 12 arii finale. In a doua faza a proiectului, incepand din octombrie, membrii comunitatilor au propus 180 de proiecte de impact, iar proiectele eligibile au intrat intr-o competitie in urma careia cele mai bune 10 proiecte au obtinut sponsorizari de pana la 50.000 euro in total.
"Suntem fericiti ca proiectele create de noi au fost apreciate si mai ales pentru ca au avut rezultate bune. Atat noi, cat si clientii nostri de la Telekom Romania ne dorim sa avem impact in comunitati si sa facem diferenta prin tot ceea ce construim impreuna", declara Lori Visa, General Manager V+O Group.
De-a lungul timpului, angajatii COSMOTE si Romtelecom au fost obisnuiti sa recicleze prin proiectele "Green Office" si "I love recycling!". Este parte din filosofia lor, din cultura lor. Rezultatele campaniilor anterioare sunt semnificative – 29,47 tone de hartie reciclata in perioada 2008-2012, iar consumul de hartie a scazut cu 30% in 2011 comparativ cu 2008.
Prin Campania "Reciclam si inovam", Telekom a dorit sa demonstreze angajamentul continuu fata de mediu si sa schimbe modul in care poate fi reciclata hartia. Chiar daca Cosmote si Romtelecom au devenit Telekom, angajatii au continuat sa recicleze, dar intr-un mod inovator.
"Am pornit de la ideea ca fiecare tona de hartie reciclata salveaza de la taiere 17 copaci. Daca fiecare dintre cei 8.000 de angajati ar colecta 2 kg de hartie, ar inseamna ca salveaza peste 270 de copaci de la taiere. De asemenea, deoarece am trecut printr-un proces de rebranding, am dorit sa reciclam documentele cu identitatea veche si sa folosim hartia reciclata pentru a tipari materiale noi de birou pentru angajati cu logo-ul Telekom Romania. Pentru ca ne-am dorit ca prin aceasta actiune angajatii sa aiba parte si de distractie si relaxare, i-am invitat sa participe la un concurs de reciclare, in care au creat obiecte noi din hartie cu identitatea veche. In mai putin de 2 luni, angajatii Telekom au colectat in vederea reciclarii 16 tone de hartie, salvand de la taiere 272 de arbori", potrivit comunicatului de presa al Telekom.