Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Vinul Moldovei a impresionat prin calitate europeana si marketing dinamic la expozitia "Good Wine 2015"

Vinul Moldovei a impresionat prin calitate europeana si marketing dinamic la expozitia "Good Wine 2015"
de la 24 Nov. 2015
Vinul Moldovei a impresionat prin calitate europeana si marketing dinamic la expozitia "Good Wine 2015" Tags: vinurimoldovavinariecrameindustria vinicola

"Vinul Moldovei-O legenda vie", brandul national vinicol al Republicii Moldova, si-a prezentat noile repere de identitate si calitate la cea de-a XIV-a editie a expozitiei a€˛Good Winea€¯, desfasurata la Bucuresti. Reunite la un stand comun, companiile de peste Prut au invitat oaspetii targului international sa devina parte a legendei vinurilor moderne cu traditii milenare. Evenimentul organizat in perioada 20-22 noiembrie la Romexpo a adus impreuna peste o mie de vinuri celebre de la cca 100 de crame din Romania, Franta, Bulgaria, Chile, Republica Moldova si alte state.

Pentru al doilea an consecutiv, vinificatorii din Republica Moldova si Oficiul National al Viei si Vinului si-au etalat oferta de produs pentru profesionistii si iubitorii de vinuri din Romania, participand la „Good Wine” cu standul Wine of Moldova/Vinul Moldovei (www.wineofmoldova.com/ro, www.facebook.com/wineofmoldova). Cei peste 10 mii de vizitatori – producatori, importatori, distribuitori si consumatori directi – au fost invitati sa guste din 200 de vinuri si divinuri (distilate) din Republica Moldova, unele in premiera absoluta pentru Romania, provenind de la 24 de companii: Aroma, Bardar, Barza Alba, Molda/A-wine, Bostavan, Calarasi Divin, Carpe Diem, Castel Mimi, Chateau Vartely, Cricova, Minis Terrios, Equinox, Et Cetera, Fautor, Mezalimpe, Mold-Nord, Nis-Struguras (Dionis Club), Purcari, Suvorov-Vin, Vinaria DAC, Vinaria din Vale, Vinaria Tiganca (Gitana), Vinuri de Comrat si Wine International Project (Garling).

Dumitru Munteanu, directorul Oficiului National al Viei si Vinului, Republica Moldova: „Evenimentul Good Wine este o platforma importanta pentru noi, unde putem sa stabilim parteneriate de business si sa fim mai aproape de consumatorii nostri. Suntem mandri ca am reusit sa convingem profesionistii si connaisseur-ii din Romania in calitatile deosebite ale Vinului Moldovei, obtinute in rezultatul transformarilor remarcabile prin care trece industria vinicola din tara noastra in ultimii ani. Dupa embargoul impus de Federatia Rusa ne-am angajat intr-un demers de calitate si renastere a traditiilor, iar Romania este tara care ne poate intelege si aprecia cel mai bine vinurile noastre, pentru ca produsele noastre au radacini comune. Anul trecut am reusit un salt important a exportului de vinuri moldovenesti in Romania de peste 1,5 ori, de la 22 crame active pe piata romaneasca. Romania este o piata tinta pentru Vinul Moldovei si speram, in cativa ani, sa devina piata nr. 1 pentru vinurile de calitate din Republica Moldova.”

Traditiile seculare, dar mai ales inovatia si dinamismul industriei vinicole din Republica Moldova au putut fi descoperite si in cadrul a doua evenimente masterclass, organizate in zilele de sambata, 21 noiembrie, si duminica, 22 noiembrie.

Cu o incursiune in istoria vitivinicola si terroir-ul caracteristic, cei prezenti la masterclass-ul de sambata au putut analiza senzorial oferta premium a Vinului Moldovei. Cele 11 vinuri si divinuri de la cramele Cricova, Fautor, Dionis Club, Purcari, Chateau Vartely, Vinaria din Vale, Gitana, Castel Mimi, Barza Alba, Calarasi Divin si Aroma, au demonstrat ca noua identitate vinicola a Republicii Moldova este sprijinita de o evolutie calitativa incontestabila.

Participantilor la masterclass-ul de duminica, organizat cu suportul Proiectului USAID pentru competitivitate, le-au fost oferite spre degustare produse cu personalitate unica – 7 vinuri „de autor” in editie limitata, de la Asociatia Micilor Producatori din Moldova, semnate de virtuozii cramelor Equinox, Molda/A-Wine, Carpe Diem, Et Cetera, Vinaria DAC, Mezalimpe si Minis Terrios.
Într-un cadru profesionist si amical, ambele evenimente au fost prezentate de Catalin Paduraru, de fiecare data cu „casa inchisa”.
Catalin Paduraru, degustator expert: „Vinul este un produs aspirational, care nu face parte din logica industriala. Nu este suficient ca acesta sa aiba un pret bun, ci tot „bagajul” cu elemente acorporale din spatele lui trebuie sa ajunga la  cunostinta consumatorilor. Pentru al doilea an consecutiv am placerea sa prezint selectii impresionante de vinuri din Republica Moldova, iar in aceasta editie – sa-mi largesc prezentarea cu vinurile Asociatiei Micilor Producatori, care merita o atentie speciala, in deosebi din partea reprezentantilor wine-shopurilor si HoReCa din Romania. Apreciez calitatea si profilul de produs al Vinului Moldovei, motiv pentru care pot sa ma declar un promotor activ al acestuia. Sunt absolut convins ca, odata ce il va cunoaste mai indeaproape, consumatorul roman va indragi vinul din Republica Moldova.”

Standul Vinului Moldovei la „Good Wine 2015” a fost asaltat de vizitatorii atrasi de diversitatea produselor expuse, iar prezenta masiva la masterclass-uri a reflectat interesul pe care il are piata din Romania pentru produsele din Republica Moldova, a caror pret si calitate corespunde tendintelor de dezvoltare a pietei romanesti.

In prezent, sectorul vitivinicol formeaza 2,7% din produsul intern brut si 8% din totalul exporturilor din Republica Moldova. Filiera vinului cuprinde 140 de intreprinderi vitivinicole si peste 50 mii de producatori de struguri. Astazi Moldova are cea mai mare densitate a viilor din lume – 3,8% din suprafata tarii si 7% din terenurile arabile. Cu cca 128 mii de hectare plantatii de vita-de-vie pe rod, Moldova ocupa locul 13 in lume si locul 6 in Europa.

***
Oficiul National al Viei si Vinului (ONVV) este o institutie publica din Republica Moldova, organizata printr-un parteneriat public-privat, rezultat al unui amplu proces de reforme in sectorul vitivinicol. Printre obiectivele de baza ale ONVV se numara diversificarea pietelor de desfacere si promovarea vinurilor moldovenesti prin programul national si brandul national vinicol „Wine of Moldova. A legend alive”.

Parteneri media:
hotnews.ro, ziare.com, manager.ro, business24.ro, business-review.ro, eva.ro, urbo.ro, 9am.ro, femei-in-afaceri.ro, kudika.ro, stilmasculin.ro, vinul.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement