Bell Bucharest s-a lansat pe piaţa de profil din România în anul 2005, iar în 2007 s-a afiliat la reţeaua internaţională de centre de limbi străine Bell Worldwide, cu sediul în Marea Britanie.
Începând cu luna iunie a acestui an, compania va funcţiona sub numele de Britanica Learning Centre. Decizia de schimbare a brandului a venit în momentul în care partenerul companiei din Marea Britanie a decis să se reorienteze către Asia şi Orientul Mijlociu şi să îşi închidă operaţiunile din Europa.
“După cinci ani de colaborare cu partenerii din Marea Britanie şi folosind experienţa acumulată în cei peste opt ani de existenţă pe piaţa de servicii lingvistice din România, am decis să construim un brand naţional puternic sub numele de Britanica Learning Centre”, a declarat
Carmen Olariu (FOTO), fondator al companiei.
“Suntem mândri că am fost asociaţi cu şcoala înfiinţată de Carmen şi Gabriel Olariu. Parteneriatul nostru de cinci ani a fost extrem de fructuos şi ne-am bucurat enorm să vedem şcoala devenind din ce în ce mai puternică. Voinţa sa de a oferi training lingvistic de înaltă calitate a dus la acordarea acreditării EAQUALS în 2012. Suntem convinşi că şcoala va continua să fie un centru de excelenţă în activitatea sa independentă ca Britanica Learning Centre”, a spus Bruce Milne, Bell Worldwide Programmes Manager.
În momentul de faţă, Britanica are un corp administrativ format din 15 persoane, un număr de 36 de traineri în Bucureşti care predau către mediul corporatist, 22 de profesori care predau copiilor şi peste 100 de colaboratori în ţară. Centrul lingvistic plănuieşte să îşi mărească echipa în acest an, în concordanţă cu planurile de dezvoltare pe care le are.
De asemenea, compania estimează să atingă o cifră de afaceri de un milion de euro în 2013.
200.000 ore predate/cursant
Anual, Britanica pregăteşte peste 2.000 de cursanţi adulţi şi copii, iar profesorii centrului totalizează un număr de circa 200.000 de ore predate/cursant.
Printre cele mai solicitate servicii în cadrul companiei se numără cursurile de limba engleză pentru companii şi copii, în proporţie de 80%, dar şi cele de limbă germană. Dintre clienţii Britanica, jumătate sunt reprezentaţi de corporaţii, iar jumătate de copii.
“Un fenomen interesant pe care l-am observat în Bucureşti este dat de ascensiunea limbii ruse şi a limbii române pentru străini, predată prin intermediul rusei. Acest lucru se explică prin faptul că avem companii din domeniul energetic prezente pe piaţă, cu capital rusesc sau care provin din zona de influenţă rusească”, a explicat Carmen Olariu.
De asemenea, Britanica Learning Centre a creat produse noi de-a lungul timpului, adaptate mediului de business local, prin care pregătirea lingvistică este completată de îmbunătăţirea comunicării în prezentări, negocieri şi în medii de lucru multiculturale. Mai mult decât atât, majoritatea cursurilor dedicate clienţilor din sectorul corporate conţin seminarii de soft skills, participanţii având astfel ocazia de a-şi îmbunătăţi odată cu abilităţile de limbă engleză şi pe cele de comunicare.
Britanica Learning Centre a fost înfiinţat în 2005 sub denumirea EURO TRAINING & EDUCATION CENTER, iar în 2007 s-a afiliat la reţeaua internaţională de centre de limbi străine Bell Worldwide, cu sediul în Marea Britanie. Compania furnizează pachete lingvistice dedicate atât companiilor, cât şi copiilor. Veniturile centrului Britanica provin 50% din serviciile oferite clienţilor corporate şi 50% din cele adresate copiilor.