Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Diverta nu mizeaza pe o politica de extindere in perioada urmatoare

Diverta nu mizeaza pe o politica de extindere in perioada urmatoare
de la 07 Iul. 2014
Diverta nu mizeaza pe o politica de extindere in perioada urmatoare Tags: amalia buliaceo divertabusinesscartijucariipapeteriebusiness onlinemagazine diverta

Diverta detine in prezent o retea de 23 de magazine (din care sase in Bucuresti), cu o suprafata de retail de 7.900 mp si 205 angajati.

Cifra de afaceri in 2013 a fost de 11 milioane de euro, principalele segmente fiind: cartea 36%, jucariile 20% si papetaria 24%.
 
Dupa ce anul trecut Diverta a redus suprafetele principalelor magazine din Bucuresti, retailerul a inregistrat o crestere a vanzarilor/mp de 20% in S1 2014 comparativ cu S2 2013.
 
In S1 2014, cifra de afaceri a fost de 4,2 milioane de euro, in scadere cu 16% fata de S1 2013, dar pe o suprafata de retail cu 30% mai mica.
 
“La sfarsitul lui 2013, dat fiind bugetul mic alocat de romani dezvoltarii personale si implicit produselor comercializate de Diverta, am fost nevoiti sa regandim inclusiv suprafetele alocate celor mai performante magazine”, povesteste Amalia Buliga, CEO Diverta. 
 
In S1 2014, compania a continuat upgrade-ul conceptului de retail pentru magazinele de top, a extins la Cluj suprafata magazinului existent cu 250 mp, (deschizand o terasa-cafenea pe perioada verii) si in prezent pregateste deschiderea unui nou magazin in tara.
 
Cartea a fost principalul segment al Divertei in S1 2014, desi gamele de jucarii si papetarie au avut cresteri constante de la an la an. Tot in 2014 au fost introduse noi produse adresate tinerilor in zona gadgeturilor si a colectiilor de papetarie fashion. In aceasta perioada Diverta pregateste intrarea in magazine a produselor scolare. 
 
Business-ul online a crescut semnificativ, ajungand in S1 2014 la 5% din total business si mai are loc de crestere.
 
2013 a fost primul an pe profit operational din perioada de criza, iar rezultatul operational in S1 2014 s-a imbunatatit cu 300 000 de euro comparativ cu S2 din anul precedent.
 
“Politica Diverta pentru perioda urmatoare este de consolidare a businessului, ne dorim sa imbunatatim performanta locatiilor actuale si chiar daca cifra de afaceri este mai mica, important este ca atunci cand tragem linie, rezulatul sa fie pozitiv si compania sa fie stabila”, a adaugat Amalia Bulia, CEO Diverta.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement