Incepand de astazi, sute de mii de clienti fideli ai elefant.ro vor avea acces in fiecare zi la cele mai dorite titluri, in cadrul campaniilor HAPPY DAYS. Ulterior, campaniile HAPPY DAYS se vor desfasura si pentru alte categorii de produse listate in cadrul elefant.ro.
“Flash sales” este un model de business in comertul electronic mondial prin care un magazin online vinde produse cu reduceri importante in campanii de scurta durata. Conceptul s-a dezvoltat in Romania odata cu aparitia site-urilor ce comercializeaza produse de tip fashion (imbracaminte, incaltaminte, accesorii) si decoratiuni pentru casa, exclusiv prin campanii de reducere.
Suntem foarte bucurosi ca, in sfarsit, putem oferi iubitorilor de carte din Romania cele mai ravnite titluri la preturi cu pana la 75% mai mici decat in mod obisnuit. Cresterea dinamica a vanzarilor de tip flash ne demonstreaza ca interesul este ridicat, atat pentru retailerii online, cat si pentru cumparatori. Prin campaniile HAPPY DAYS pe care le vom organiza pentru diverse categorii de produse din oferta elefant.ro dorim sa demontam mitul vanzarilor de tip flash: conceptul se poate aplica in mod eficient si inovator si in alte domenii, precum cel al cartilor, mentioneaza Ana-Rita Da’Ros, Director of eCommerce la elefant.ro.
Potrivit estimarilor elefant.ro, piata de flash sales din Romania a ajuns in 2012 la aproximativ 55 milioane EUR.
La nivel international, pe fondul cresterii generale a comertului electronic dar si a dorintei cumparatorilor de a achizitiona produse bune la preturi cat mai convenabile, anul trecut domeniul vanzarilor de tip flash s-a dublat ajungand la peste 200 milioane de dolari in Statele Unite. (sursa: http://www.reuters.com/article/2013/01/09/flash-sales-holiday-idUSL1E9C8H2R20130109).
In Romania, primele afaceri online urmand acest model de business au aparut in perioada 2009-2010, fiind initial cluburi exclusiviste pentru cumparaturi de produse de tip fashion, cu acces controlat.