Cum poti sa spui povestea companiei tale in 60 de secunde
prezentareexpunerecompaniiantreprenoriantreprenoriatfeedback
Un antreprenor intreaba: "Vreau sa invat sa spun povestea companiei mele in doar 60 de secunde sau chiar mai putin. Ce sfaturi ar trebui sa urmez?"
Nu te grabi!
Pentru ceva atat de important, precum crearea unei prime impresii, trebuie sa fii increzator in tine si increderea sa ti se citeasca pe chip. Prin editarea minutioasa a expunerii tale, la 50 de secunde - intotdeauna 50 de secunde - iti rezervi 10 secunde pentru pauze, in caz ca doresti sa iti tragi rasuflarea. Audienta va fi mai receptiva. -
Danny Wong, cofondator Blank Label Group Inc
Raspunde la intrebarea DE CE
Cea mai mare greseala a oamenilor este sa descrie doar ceea ce fac, nu si de ce o fac. Prin solutionarea problemei in doar 60 de secunde, o sa poti comunica un mesaj de valoare si te vei diferentia in randul antreprenorilor. -
Matt Mickiewicz, cofondator Flippa and 99designs
Filtreaza brandul
Filtreaza brandul pana la elementele sale esentiale, definitorii. Vorbeste despre cele mai importante
3 aspecte legate de compania ta si transforma-le intr-un mesaj cheie. Fii concis, increzator si zambeste tot timpul. -
Steven Le Vine, CEO/presedinte grapevine pr
Problema, cost, solutie
Segmenteaza-ti declaratia, folosindu-te de indicatorul
Problema, Cost, Solutie. Ce problema rezolva compania ta? Cat ii costa pe clienti o asemenea solutie? Cu ce te diferentiezi de concurenta? -
Logan Lenz, fondator/presedinte Endagon
Fii atent la concurenta!
Analizeaza alte companii si vezi in ce masura isi concentreaza expunerile. Vezi ce iti place si ce nu la prezentarea lor, apoi aplica aceleasi tactici in vederea redactarii propriei expuneri. Este uimitor ce poti invata de la altii, care te pot instrui in legatura cu propria ta companie - chiar daca vorbim despre o simpla prezentare. -
Ashley Bodi, cofondator Business Beware
Intalneste noi oameni
De fiecare data cand te intalnesti cu cineva, exerseaza prezentarea de 60 de secunde. Daca stai doar in fata oglinzii, n-o sa rezolvi nimic, n-o sa obtii o parere obiectiva cu privire la impactul expunerii tale. Ajusteaza discursul in functie de persoana de fata. -
Scott Dinsmore, fondator si managing partner Live Your Legend & Cumbre Capital
Obtine un feedback real
Cand te "antrenezi" pentru a spune cat mai rapid povestea companiei tale, aduna cativa oameni, care sa iti ofere un feedback. Acestia iti vor spune daca i-ai convins sau nu. O sa inveti astfel ce functioneaza la prezentarea ta si mai ales, ce trebuie remediat. -
Dan Schwabel, fondator Millennial Branding
Respecta regula celor catorva cuvinte
Poti spune in cateva cuvinte cu ce te ocupi? De exemplu, "Ii ajutam pe oameni sa-si vanda produsele digitale". Daca oamenii sunt interesati, iti vor pune intrebari suplimentare. Incearca sa ii cunosti, asculta-le problemele si gandeste-te in ce masura poti oferi un produs care sa le rezolve. -
Rishi Shah, CEO Flying Cart LLC
Familiarizeaza-te cu audienta
Cand expui prezentarea companiei tale, trebuie sa decizi din timp ce anume vrei sa auda ascultatorul, in cele 60 de secunde. Noteaza-ti pe hartie punctele esentiale si informatiile relationate. Repeta in oglinda. -
Nick Friedman, presedinte College Hunks Hauling Junk
Apeleaza la coachingul profesional
Chiar si in calitate de tanar antreprenor, angajarea unui instructor specializat este esentiala. Toata afacerea ta se bazeaza pe prezentarea de
60 de secunde. Nu te teme sa soliciti ajutorul celor specializati! -
Matt Wilson, cofondator Under30CEO.com