Alibaba vrea sa demonstreze ca ziarele nu au murit
ziareqrprodusecataloageconsumatorishopping online
Gigantul chinez din domeniul e-commerce-ului Alibaba colaboreaza cu organizatiile media pentru a le permite cititorilor sa achizitioneze produsele pe care le vad in reclamele print din ziare, informeaza Business Insider.
Cine a crezut ca ziarele au murit, a pierdut pariul.
Cititorii vor putea scana codurile QR din ziarele chineze si acestea ii vor redirectiona catre site-ul online al Alibaba, pentru a face achizitia dorita (ex: Taobao).
China dispune de peste o mie de ziare cu editii zilnice, care ajung la 100 milioane cititori, astfel incat parteneriatul ar putea ajuta Alibaba sa se promoveze si in fata acelor consumatori care nu au explorat pana acum shopping-ul online.
Alibaba precizeaza ca ziarele reprezinta un produs mobil sau mai degraba, unul portabil.
Initiativa Alibaba demonstreaza ca marile companii de comert electronic online nu se tem sa exploreze vechile platforme intr-o modalitate moderna, pentru a-si vinde produsele.
Mai mult, unele companii de comert electronic au inceput sa-si imprime propriile cataloage cu produse, pentru a atrage toate categoriile de consumatori.