Carrefour are o noua platforma de comunicare semnata de Publicis Romania
carrefourpubliciscopy store
Lansata pe 3 aprilie, odata cu campania de Paste, noua platforma de comunicare Carrefour, dezvoltata si implementata de Publicis Romania, marcheaza o schimbare la nivel de mesaj si de abordare creativa.
”Intr-un context in care mai toti retailerii comunica “preturi mici”, am analizat cum putem scoate in evidenta pozitia de lider pe care o detine Carrefour atat in categorie cat si in ceea ce priveste preturile mici. Era nevoie sa schimbam cumva regulile jocului, si-atunci ne-am gandit: de ce n-ar recunoaste chiar competitia acest fapt?”, a afirmat Corina Tudor, Account Director la Publicis Romania.
Mesajul spus intr-o maniera memorabila si amuzanta, chiar de catre un “competitor”: Copystore, un retailer care cauta obsesiv dar fara success sa aiba oferte si preturi la fel de bune ca cele de la Carrefour, recurgand chiar la sabotaj, ofera o noua referinta comunicarii in categorie.
“Ne-a surprins foarte placut faptul ca Publicis a venit catre noi cu initiativa unei schimbari privind strategia de comunicare, ca urmare a provocarii de a inova la nivel de mesaj, intr-o piata de retail care este saturata de mesaje axate pe pret. Platforma de comunicare orientata pe preturi mici a fost lansata de Carrefour inca din 2001, de la deschiderea primului hipermarket din tara, aceasta ramanand pana astazi principala strategie de comunicare a Grupului in Romania. Din pacate, insa, in ultimul an si jumatate acest drum a fost extrem de copiat. Chiar in acest moment, la TV ruleaza spotul unui competitor care a preluat 90% unul din spoturile noastre de acum 2 ani, iar exemplele pot continua... Clientii sunt insa extrem de vigilenti si isi dau seama, comparand, cine are cele mai mici preturi. Chiar ieri a aparut in Gandul un articol comparativ cu cosul de cumparaturi, unde, evident, Carrefour este cel mai ieftin. Carrefour are o pozitie bine consolidata in piata de retail si este destinatia de cumparaturi preferata pentru milioane de romani. Oferim in continuare produse imbatabile la nivel de pret, insa aveam nevoie de un mod proaspat si ingenios de a transmite acest lucru.” - Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour Romania.
Campania este dezvoltata 360°, insemnand ca va surprinde consumatorii in toate punctele de interactiune cu brandul, oferind o experienta completa: in spoturile TV, pe panourile publicitare, in cataloagele promotionale, in spoturile radio, in machetele de presa, in publicitatea in store, pe facebook si online, unde am creat inclusiv pagina Copy Store.
Echipa Carrefour Romania: Andreea Mihai – Director Marketing; Teodora Juravle – Manager Comunicare Marketing; Despina Tatarus - Responsabil Comunicare; Alexandru Corlan - Responsabil Comunicare Online; Marius Birborica – Responsabil Outdoor.
Echipa Publicis Romania: Razvan Capanescu – Chief Creative Officer; Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director; Irina Stoleru, Lucian Cernat – Art Director; Otilia Coman, Vladi Paunescu - Copywriter; Alexandra Murray – Client Service Director; Corina Tudor – Account Director; Adina Gruia – Account Manager; Elena Pomarac – Jr Account Manager; Razvan Mihai – Strategic Planner; Camelia Efrimov – AV Director; Liviu Efrimov – AV Producer; Calin Buzea- Head of Digital, Alina Tanase – Senior Digital Account Manager, Mina Ionescu –Digital Account Executive, Elis Iaia – Senior Digital Strategic Planner, Alecsandra Apostolescu – Social Media Specialist, Razvan Iordache – Digital Art Director, Filip Letinu – Junior Art Director, Tiberiu Bucovei – Project Manager, Constantin Bunica – Senior PHP Programmer.
Foto: Compania.