Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

CE aloca 111 milioane de euro pentru promovarea agriculturii europene


CE aloca 111 milioane de euro pentru promovarea agriculturii europene
de la 14 Oct. 2015
CE aloca 111 milioane de euro pentru promovarea agriculturii europene
Anul viitor, producatorii agricoli din Uniunea Europeana vor beneficia de programe de 111 milioane de euro pentru a gasi noi piete si a promova consumul in afara si in interiorul Uniunii.


"Enjoy, it's from Europe" - suna noua politica de promovare adoptata, ieri, de Comisia Europeana.
 
Programul ii va ajuta pe producatorii agricoli sa intre sau sa-si consolideze pozitia pe pietele internationale si ii va face pe consumatorii europeni sa fie mai constienti de eforturile facute de fermieri.
 
"Productia agroalimentara europeana nu are egal la scara mondiala.
 
Exporturile UE, estimate la 110 miliarde de euro, creeaza locuri de munca si crestere, in zonele rurale din intreaga Europa.
 
Pentru a sustine aceasta evolutie pozitiva, am placerea de a va prezenta acest nou regim de promovare, care prevede o anvelopa de 111 milioane de euro destinata cautarii de noi oportunitati pentru produsele agroalimentare din UE precum si consolidarii prezentei noastre pe pietele existente", a declarat comisarul european pentru Agricultura, Phil Hogan, citat de Agerpres.
 
Principalele elemente ale noii politici de promovare sunt: o crestere semnificativa a ajutoarelor alocate pentru campaniile de promovare, de la 61 milioane de euro, la 200 de milioane de euro, in 2019; cresterea ratelor de cofinantare UE comparativ cu actualul regim, de la 50% la 70-80% (si pana la 85%, pentru Grecia si Cipru); infiintarea unei strategii europene de promovare mai concentrata.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016