Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clienti mai buni si profituri mai mari in 2017. Ce trebuie sa schimbati


Clienti mai buni si profituri mai mari in 2017. Ce trebuie sa schimbati
de la 16 Ian. 2017
Clienti mai buni si profituri mai mari in 2017. Ce trebuie sa schimbati
Tags: clientiprofituribaza de clientiportofoliucastiguribuget firma2017

Bugetele de la inceput de an scapa uneori din vedere componente importante, dar nu atat de des intalnite in practicile obisnuite ale firmelor. Daca ne analizam performantele, rezultate, obiectivele, se intampla sa uitam de bazele de clienti, de portofoliile noastre, fara a le pune in directa legatura cu castigurile estimate sau vizate pentru noul an.



Trebuie sa lucram astfel la ce inseamna nu doar capacitate de productie, ci si calitatea firmelor sau clientilor din portofoliu. Prin calitate intelegem, contrar asteptarilor, nu mereu veniturile incasate, ci renumele clientului, posibilitatea acestuia de a se dezvolta in timp, plus valoarea adusa prin faptul ca incheiem un contract cu el.

Concentrandu-ne asupra unui astfel de aspect in 2017, vom observa ca incepem sa facem lucrurile in mod diferit. Si, prin cele ce urmeaza, vom dezvolta posibilitatea de a obtine mai multe castiguri privind catre baza de clienti.

Orice profesionist sau firma se confrunta, de la un punct incolo, cu o situatie care poate fi invizibila in primii ani de activitate. In timp insa, aceasta situatie devine o reala problema, adesea cu consecinte negative in ce priveste castigurile si notorietatea firmei sau a profesionistului in cauza.

Sa luam ca exemplu o firma cu multa experienta intr-un domeniu anume si cu foarte multi clienti. Multe firme trec in noul an cu aceeasi baza de clienti fara sa mai faca nicio analiza si nicio evaluare a acestor companii si a clientilor catre care presteaza servicii.

Insa o astfel de evaluare este absolut necesara pentru ca nu toate firmele reusesc sa aduca beneficii financiare sau de notorietate, chiar daca platesc la timp. Uneori resursele investite pot fi intr-un raport deficitar fata de castigurile obtinute.

Cand va faceti bugetul la final de an, trebuie sa aveti in vedere si aceste situatii. Daca va planificati bugetul acum, in luna ianuarie, atunci acesta e un moment foarte bun sa analizati si firmele sau clientii cu care ati lucrat in trecut.

Stabiliti noi obiective pentru firma dumneavoastra (bugetare, dar si de renume sau legate de numarul de clienti si calitatea acestora) si incercati sa porniti in noul an cu o serie de clienti care sa respecte mai multe criterii pe care le vom prezenta mai jos.

Multi dintre acesti clienti sau firme nu se maresc in timp, nu isi cresc veniturile si nu devin nume mai cunoscute astfel ca puteti munci foarte mult pentru clienti care in schimb nu contribuie decat prea putin si numai financiar.
     
Mai mult, firmele mai mari si clientii mai importanti nu va vor cauta daca vor vedea ca aveti in portofoliu mult prea multe astfel de firme micute si care nu au reusit sa creasca de-a lungul timpului. Nu spun nimeni sa nu luati clienti noi, ci sa va uitati cu mai multa atentie la cum arata firma.

Riscati, adaugand pe lista de lucru astfel de firme, sa castigati putin, sa munciti mult si sa adaugati in baza de date clienti care pana la final de an s-ar putea sa nu mai existe ca firma.

Verificati astfel daca firma are abilitatea de a se dezvolta in timp, daca e orientata catre nou, daca isi propune sa creasca in viitor, verificati gama de servicii pe care o ofera si, pe cat posibil, cercetati piata pentru a afla cum se situeaza acest posibil client pe care il aveti in vizor.

Intrebati-va daca luand acest nou client in portofoliu castigati notorietate si daca aveti sanse de castiguri substantiale si de durata. Daca aceasta companie "da bine" in ochii altor posibili clienti si daca va ajuta sa va cresteti renumele in domeniul serviciilor contabile.

Daca unele dintre aceste criterii nu sunt indeplinite, cel mai probabil veti avea un nou client care va va oferi un anumit buget pe termen scurt. Insa varianta optima este sa alegeti de la bun inceput parteneriate de lunga durata, contracte avantajoase si castiguri care sa nu se opreasca numai la partea financiara si care sa adauge si renumelui dumneavoastra in piata!

Redactor Manager.ro
Experienta de 5 ani in management si marketing online



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement